Menu rozwijane

14 sierpnia 2017

Paczka

Nawet nie wiecie, jak bardzo zawiodłam się na dzisiejszej paczce...

Pamiętacie może tą ślicznotkę?


Przeszłoby wam przez myśl, że może wyglądać tak?

Nie ukrywam, że ta wersja kolorystyczna nie przypadała mi do gustu. Uwielbiam różową wersję i często jej używam, natomiast nie wyobrażam sobie stylizacji z tą kurtką. Uważam, że ubranie ma piękny krój i gdyby nie kolory rozważyłabym zakup paczki.

Podoba wam się paczka?
Którą wersję kolorystyczną wolicie?

6 komentarzy:

  1. Paczka mi się podoba i to tak serio mi się podoba, ładne kolory i szczerze ta nowsza wersja podoba mi się bardziej, ale mimo wszystko żal mi wydawać 11 zł na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby kurtka w paczce miała kolor granatu zamiast zieleni to bym kupiła. Ale wolę różową wersję
    ~Crazyzuza *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawiodłam się na paczce. Myślałam że będą np. włosy. Też wolę różową wersję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor to porażka. Róż był cudowny, ale to zielono-pomarańczowe coś jest brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu to jest piękne, o niebo lepszy kolor niż poprzednio /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń