Menu rozwijane

29 sierpnia 2017

Dostawa Barbie 4/6

Oto ubrania z czwartego dnia dostawy Barbie

Wersja damska
Tak jak w oryginalnej wersji, koszulki nardzo mi się pdobają. Uważam, że czerwony wygląda nawet lepiej niż różowy w tym zestawieniu.

Ładne, lecz podobną bluzę mam z Soy Luny, a szkoda mi tych 2 szafirów.

Zwykle trampki. Nie są srogie, więc kupię je. Nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać.

Zobaczcie kto wrócił! Nasze czapki najwyraźniej pasują również do tej stylizacji i znów pojawiły sie w sklepie.

Na koniec definitywnie za droga deskorolka. Nie jest najpiękniejsza, a cena boli.

Wersja Męska
U chłopców sytuacja jest podobna




Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

5 komentarzy:

  1. kupiłam t-shirt i buty, w skrócie to na co mnie było stać :----)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię bluzkę, spodnie i trampki c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko kupione prócz deski. Ta koszulka to jedna z moich ulubionych rzeczy z kolekcji Barbie, ale został zepsuty przez brzydkie kolory (przynajmniej ja nie lubię czerwonego).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko byłoby super gdyby nie źle leżąca czapka. Nie pasuje do żadnej fryzury i jak dla mnie jest zbyt mała i powinna leżeć bardziej na środku (jest zbyt na prawo)... Nawet do fryzury z kolekcji mi nie leży :(

    OdpowiedzUsuń