Menu rozwijane

31 sierpnia 2017

Dostawa Barbie 6/6

Cześć!
Tu Dis.
Dzisiaj nadszedł czas na ostatni komplet z dostawy Barbie!
Powiem szczerze, że jest to najbrzydszy komplet.
No i nie wart swojej ceny.

Wersja damska


Jak już mówiłam, ta sukienka z peleryną jest nie warta swojej ceny. Droga i średnia. 
Ale pewnie znajdzie się ktoś kto ją kupi.
Buty są nawet okej wsm, kupiłam, może się kiedyś przydadzą. 


Jakieś tam rękawki, wzięłam bo za diaxy. 

Wersja męska


Kupiłam tylko buty bo nie są złe. Rękawków nie kupiłam bo mi się nie przydadzą raczej.

Słabe jak zwykle XD


~Disnow Blacki




5 komentarzy:

  1. jeżuuu buty w wersji męskiej wyglądają trochę jak stacki z Demonii, aaaa ))):

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam "rękawiczki" i buty, tylko dlatego że przypominają elementy stroju mojej ulubionej postaci xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kozaki bo zima idzie XD
    ~Aselif

    OdpowiedzUsuń