Menu rozwijane

23 sierpnia 2017

Meblowa dostawa

Momio również przypomina nam, ze wakacje się kończą. Tak jak mogliście domyślić się z zapowiedzi, nasza dostawa mebli dotyczy szkoły. Mebli nie jest za dużo, lecz mają całkiem dobre ceny. Zobaczcie sami!

Stoły

Szkolna dostawa, więc nie mogło zabraknąć ławek. Te tutaj są akurat przeznaczone na jedną osobą. W mojej szkole ławki tego typu mają uczniowie klas 1-3, zapewne po to, aby się nie rozpraszali obecnością kolegów. Jak to wygląda w waszej szkole? Możecie się pochwalić w komentarzach! Wracając do ławek. Bardziej podoba mi się biała wersja. Może jest mniej klasyczna, ale osobiście uwielbiam białe meble. Ławki są trochę drogie, ale jeśli chcecie urządzić u siebie szkołę, to droga wolna.

Krzesła

A tutaj krzesełka pasujące do ławek. Są całkiem ładne i jeśli się ktoś uprze, to można je wykorzystać jako normalne krzesła do stołu. Cena też jest niezła, więc krzesła są jak najbardziej na plus dostawy.

Dodatki

A tutaj coś, co całkiem mnie zauroczyło - szczególnie biała wersja - czyli stosy książek. wygląda to przeuroczo i jeśli kupowałabym meble, to książeczki z pewnością trafiłyby do moich salonów. :)

Ściany

Tapetą odrobinkę się zawiodłam.. Szkoła to oczywiście przybory, ale czy koniecznie na ścianie? Ten motyw pasuje bardziej do przedszkola czy tez zerówki. Mimo wszystko kredki są sympatyczne i zawsze ocieplą nasz pokój. Wszystko zależy od tego, kto co lubi.

Obrazy


Tablica za 4 szafiry jest przeurocza. Myślę, że zyskałaby jeszcze więcej, jeśli byłaby zapisana czymś konkretnym. Mapy są ładne, ale cena wersji bez Momio Plus to przesada.. Półeczka na globusy jest również urocza, ale 2 szafiry to chyba trochę za dużo, jak na taka ozdobę.

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

4 komentarze:

  1. Mi się podoba, ale nie kupuję nic z tej dostawy. Mój pokój podoba mi się taki jaki jest i nie planuję już kupować mebli :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma pojedynczych ławek.
    Nwm, co kupić xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa nie jest ani ładna, ani brzydka. Nic nie kupię, nie lubię szkoły

    OdpowiedzUsuń
  4. mi dostawa mebli osobiście jest ok, ale nic nie kupię. nie mogę sie doczekać dostawy ciuchów bo będą rzeczy "barbie" z duńskiego momio! wiele osób je chciało w tym ja , i mam nadzieje że ceny będą takie jak na duńskim momio i jako iż są rzeczy szkolne w pokju , to będzie też szkolna kolekcja! c; ciekawe jakie będą włosy i cow kolejnym momio + po okularkach

    OdpowiedzUsuń