Menu rozwijane

28 sierpnia 2017

Back to School #8

Witamy.
To już ósmy dzień zadań. 
Dziękujemy za taką aktywność!




Cermenina

Disnow
Okej, mam nadzieję, że ktoś się dopisze pomimo późnej pory. A więc moim ulubionym nauczycielem była pani od Historii. Potrafiła tak zaciekawić, że słuchało się jej całą lekcje, a nie przysypiało. Zawsze swoje wypowiedzi urozmaicała różnymi zdjęciami lub filmikami. Niestety często lekcje zostawały przerwane przez klasowych "gagatków". Z chęcią zabrałabym ją do nowej szkoły haha. 

Nah
Wspominałam już kiedyś o pani z matematyki, więc postanowiłam opowiedzieć coś o pani z angielskiego. Muszę przyznać, że ją uwielbiam. Jest bardzo zabawna i dobrze tłumaczy. Poza tym *cecha ważna dla Jukiego* LUBI EUROWIZJĘ, lecz moim zdaniem ma fatalny gust i w tym roku zgodziłam się z nią tylko w kwestii Blanche. Miło prowadzi lekcje, często wyprzedza materiał i robi nam lekcje "tematyczne" jak oglądanie Harrego Pottera, aby potem napisać recenzje. Cieszę się, że spędzę z nią jeszcze 2 lata.

Juki

Wyniki poprzedniego zadania

3 miejsce
Królik Szczepan
1. Moje przygotowania do roku szkolnego trwają mniej-więcej trzy dni. Pierwszego dnia jadę na zakupy aby kupić potrzebne rzeczy m.in zeszyty, nowe przybory do piórnika, a dodatkowo w tym roku skusiłam się na nowy plecak. Drugiego dnia 'ogarniam' biurko aby było miejsce na potrzebne rzeczy na nowy rok szkolny. Trzeciego dnia układam sobie zeszyty-ustalam do jakich przedmiotów będę ich używać, wyposażam piórnik itp. «« tak wyglądały moje przygotowania w tym roku (:. 2. Chodzę do klasy A. 3. Świadectwo z paskiem miałam co roku. 4. -nauka - nauczyciele -przerwa 5. Noah Cyrus - Make Me (Cry) Zdecydowanie musiałam ją tu dać. Piosenka nie ma związku ze szkołą, ale przez cały zeszły rok szkolny w drodze do szkoły jej słuchałam, dlatego mi się kojarzy ze szkołą. *dołączyłam tu tą super nutę, posłuchajcie*.

2 miejsce
Josefina
hejhej. 1. Ile zajmuje ci i na czym polega twoje przygotowanie się do szkoły? na pokupowaniu przyborów, zeszytów, ew. piórnika oraz sprzątnięciu biurka. często też idę na zakupy i kupuję kilka rzeczy, które będę nosić, dostosowane do tego, jak chciałabym się ubierać. jeszcze na takowych nie byłam, ale myślę że już niedługo w mojej szafie znajdą się jakieś czarne i białe t-shirty, nowe skarpetki bo wszystkie mam za małe albo podziurawione, czarne vansy i ew. czarna bluza. 2. Do której klasy chodzisz? (A/B/C..) D. 3. Ile razy uzyskałaś świadectwo z paskiem? chyba od pierwszej klasy bez przerwy, czyli dużo. chyba, bo niezbyt dobrze pamiętam. 4. Trzy skojarzenia do słowa SZKOŁA, które pierwsze wpadną ci do głowy. -konieczność komunikacji -prace domowe -kilkugodzinne odcięcie od muzyki, którą lubię 5. Jaka piosenka kojarzy ci się ze szkołą? (możesz załączyć ją w poście) slowtown - twenty øne piløts

1 miejsce
popilopipo
1. Moje szykowanie się do szkoły nie jest długie, najczęsciej to jest tylko spakowanie się i popowtarzaniw przed sprawdzianami, a trwa to około 10 min. 2. Aktualnie chodzę do klasy ,,D" 3. Świadectwo z paskiem uzyskałam tylko raz, więc w tej kwestii raczej się nie popisałam. 4. Hmm... te 3 słowa to raczej będą: NUDA, Zakłopotanie, Posiłek. Ciekawa jestem jakie inni momiowicze wybrali słowa. 5. I tu na dole macie piosenkę, która kojarzy mi się ze szkołą. Dlaczego akurat ona kojarzy mi się ze szkołą? Chyba na prawie każdej akademii ktoś śpiewa tą piosenkę, a poza tym moi znajomi wymyślili parodia tej piosenki związaną ze szkołą. Więc ta piosenka jest mi już dobrze znana.

Obecna punktacja
2006mila: 14
Yookine: 12
Sophie 16: 9
Pejpier: 8
atta: 8
Popilopipo: 6
Królik Szczepan: 5
Josefina: 3
Dominika09099: 2
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1

Prace z zadaniem możecie wrzucać
 do godziny 14:00 następnego dnia!

4 komentarze:

  1. owow drugie miejsce
    nie spodziewałam się :3333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja 1. OMG, biorę udział w tym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jeszcze później dodajcie te wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Disnow, wiem co czujesz miałam dokładnie tak samo - pani od historii coś tłumaczy ale ktoś gada i koniec opowiadania :c

    OdpowiedzUsuń