Menu rozwijane

25 sierpnia 2017

Nowa dostawa!- wersja damska

Cześć!
Tu Dis.
Naho widzę miała pisać tego posta ale coś od wczoraj jej nie ma więc ja go napiszę.
Tematem przewodnim dostawy jest szkoła.
Nie martwi mnie brak limitu czasowego ponieważ napisane jest, że dostawa będzie do 7 września.


Sukienka bardzo ładna, lecz moje szafiry zostają u mnie. Bluzeczki nawet ładne. Kupiłam tylko tą za 500 ponieważ ma ładne kolory. 


Spódniczki brzydkie i tanie. Ale mam taką zasadę, że wszystkie spódniczki za diamenty kupuję, nawet jak są brzydkie. Spodnie bym kupiła ale już JUTRO do sklepu dojdzie pierwszy komplet ubrań z barbie więc się wstrzymam. 


Buciki bardzo ładne, a do tego tanie. Czego chcieć więcej?
Czapki też mi się podobają, zwłaszcza wersja dla nie m+.


Nie zbyt mi się podobają. Cena taka średnia więc poczekam na coś lepszego. 


Plecak super, choć chłopcy mają o wiele lepszy. 
Bluzy nawet okej, cena nie zachęca. Gdyby ta biała była za diamenty bym ją kupiła ale w tym przypadku podziękuję.


Wersja dla m+ bardziej mi się podoba, lecz dalej nie powala. Średniawe.


~Disnow Blacki 

3 komentarze:

  1. Z dostawy kupiłam tylko włosy i buty. Nie wiem czy więcej kupować jeśli już to po barbie.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ta dostawa. Tak po prostu. Brzydkie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydałam 11 szafirów xD
    Dostawa jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń