Menu rozwijane

22 sierpnia 2017

Back to School #2

Dzieńdoberek!


Nastał kolejny dzionek,
 więc nadszedł czas na kolejną część Back to School!

Poprzednim razem świetnie się spisaliście. Dotarło do nas wiele cudownych stylizacji i ciężko było się zdecydować na zwycięzców, ale jakoś sobie poradziłyśmy. Wyniki ujawnimy na końcu, a teraz nadszedł czas na kolejne zadanie.




Juki
*co wy tak wcześnie to robicie, ja śpie*
Jako iż dopiero idę do 7 klasy i nie miałem jeszcze tego przedmiotu, to jestem pewien, że jest to mój ulubiony... Mowa o Geografii. Strasznie lubię patrzeć na przyrodę, lubię mapy, skale, chmury, współrzędne etc. Fajnie będzie, że moja wycho będzie od geografii :) (jezu co wy tak dużo piszecie)

Naho
Muszę przyznać, że wybór tego jednego przedmiotu było dosyć ciężkie. Długo się wahałam między matematyką, a językiem angielskim, lecz to matematyka zyskała u mnie tytuł ulubionego przedmiotu. Dlaczego? Cóż, zacznijmy od tego, że jest to przedmiot niezwykle potrzebny niezależnie od naszego przyszłego zawodu, np. Kiedy chcemy się zorientować ile pieniędzy zabrać ze sobą na zakupy, czy też ile miejsca zajmie nasza nowa szafa. Drugą kwestią jest fakt, że po prostu uwielbiam moją nauczycielkę matematyki. Jest jednocześnie najbardziej rygorystyczną i wymagającą osobą w mojej szkole, a także o najlepszym poczuciu humoru, rozmowy z nią zawsze są miłe i ciekawe. Żaden inny nauczyciel nie potrafi tłumaczyć tak dobrze jak ona i uważam, że moja pani z matematyki jest jednym z nielicznych powodów, przez które cieszy mnie zostanie jeszcze dwa lata w podstawówce. :)


Disnow
A więc byłam sobie na dworku, z PRZYJACIÓŁMI. Tak, Dis ma przyjaciół. Ale wracając. Moim jednym z ulubionych przedmiotów była historia. Może to dlatego, że moja pani z historii była prześwietną babką i potrafiła zaciekawić tematem, a nie miała nas w tyłeczku i tylko kazała kuć, kuć i jeszcze raz kuć. Potrafiła zrozumieć nasze problemy i nam pomóc. Ale to jednak j. angielski był moim ukochanym przedmiotem. Byłam z niego moim zdaniem bardzo dobra i lubiłam się go uczyć. Mam nadzieję, że w 7 klasie będzie tak samo przyjemnie *wątpię*. Poczekamy zobaczymy.

Cermenina
Cześć, tu Cer. Właśnie skończyłam jeść śniadanko. A tak już w temacie, nie mam raczej swojego ulubionego przedmiotu. Normalnie powiedziałabym, że jest nim j. angielski, ale podstawa programowa średnio mnie satysfakcjonuje. Koniec końców, postawię na chemię. Bywają momenty, że jest strasznie trudna, ale nauczenie się (a raczej zrozumienie) jakiegoś tematu jest naprawdę budujące.

Wyniki z ostatniego zadania

Wyróżnienia

diana12qw

Oto moja praca na konkurs bach to school z bloga mymomio.blogspot.com ! Wiem, że miał być look, ale ja nie wiedziałam, który wybrać więc je połączyłam [i dodałam kilka rzeczy hihi]. A więc może coś o nich napiszę ^^. Na początek [lewy górny róg] ZWYCZAJNY uczeń (o ile coś takiego istnieje xd). No, nie jest jakimś super uczniem (bo jest zwyczajny!), ale też nie ma samych jedynek [oczywiście się zdarzają 😉]. Jakoś BARDZO na szkołę nie narzeka, ale [po tych brwiach widać, że..] nie idzie do niej chętnie ;p. Następnie [prawy, górny róg] jest TUMBRL GIRL! Czy uszę coś o niej mówić? (nie powiem bo mi się nie chce) Dalejjjj [lewy, dolny róg] BUNTOWNIK XD! Em... no cusz... wagaruje, przeklina, nie uczy się, robi złe rzeczy [XD]. Przejdźmy do następnego xd... Teraz [prawy, dolny róg] oczywiście KUJON. Każdy zna i wie o co chodzi xd. Dużo [bardzo dużo] się uczy, przypomina o sprawdzianach, ciągle się zgłasza, nikt go nie lubi {*w skrócie*}. I teraz, na koniec... [środek] NAUCZYCIEL! Niektórzy są spoko i spoko uczą, inni... nie są spoko i nie umią {błąd specjalnie} uczyć. I [niektórzy] tylko udają, że uwielbiają uczniów... na looku jest przedstawiony z [krzywym!] uśmiechem, ale to tylko przykrywka [XD]. Mam nadzieję, że się podobają i docenicie moją pracę ;p.

Pineaple



Karolinka KARI

A więc tak, mój look przedstawia zwykłą dziewczynę, która lubi przerwy oraz dobrą zabawę. Mimo to do szkoły ubiera się normalnie 😉 Moja postać ma założone na siebie czapkę z daszkiem, bo zwłaszcza taka czarna kojarzy mi się z szkołą. Włosy rozpuszczone z dodatkami, żeby pokazać że mam swój własny styl. Biała bluzka z bluzą, bo to się dobrze komponuje w szkole. Czarne zwyczajne spodnie, żeby było wygodnie i czarne buty, które komponują się z całością. Czarna torebka na schowanie drobiazgów i prawie bym zapomniała, okulary zerówki, bo trzeba przyznać dużo ludzi teraz je kupuje. No, to chyba wszystko może się wam nie podobać ważne że dla mnie jest ok.
Przepraszam za animo ale zapomniałam go usunąć, przepraszam także za orto ale nie chce mi się już sprawdzać błędów xD Ps: konkurs znajdziecie na blogu mymomioblog (:

***

3 Miejsce
Madera

Z tematem kojarzy mi się chór szkoły do której uczęszczam. Starałam się odwzorować jego strój. Granatowa, spódnica z szelkami zawsze musi być. Obowiązkowe są też beżowe rajstopy, czarne pantofle i biały T-shirt. Na ważniejsze okazje należy mieć dwa warkocze, chyba że ma się za krótkie włosy. To chyba tyle wymogów co do wyglądu ^^. Myślę że wyszło nawet podobnie(nie licząc koloru spódnicy)

***

2 miejsce
Sophie 16
A więc, niekoniecznie kojarzące się z typowym dniem w szkole, ale pierwszym dniem roku szkolnego. Dumny pierwszoklasista kroczy korytarzem, trzymając rodziców za rękę, aby przypadkiem w tej wielkiej szkole się nie zgubić. Jeszcze nie wie, co go przez te 8 lat czeka... Ubrany w nowo kupione ciuszki, odziany w ciepłą kurteczkę słodziak czeka na nowych kolegów, którzy za rok nie będą robili maślanych oczu, tylko zamienią się w orangutany. No, ale pierwszy dzień to ważny dzień! A tło oczywiście oznacza literki i cyferki, których będzie się uczył!

***

1 miejsce
2006mila

Mój look przedstawia jakże "piękny" rodzaj ucznia. Ten fanatyk przeczekał ze strasznym bólem serca całe wakacje, żeby wreszcie udać się do szkoły. Wyprawkę zakupił już przed sierpniem, wszystkie zeszyty ma już podpisane, plecak jest, piórnik z całym wyposażeniem również. Wystarczy tylko doczekać upragnionego dnia. Gdy rok szkolny się zacznie oceny będą idealne, ale po końcu września... Nas milusiński przetrwa mały kryzys i będzie znów wyczekiwał wakacji. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. ☀

Obecna punktacja
2006mila: 4
Sophie 16: 3
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1

Swoje prace z dzisiejszym zadaniem możecie wrzucać pod hashtag #mymomiob2s do godziny 11 jutrzejszego dnia.



7 komentarzy:

  1. OMATKOWYGRAŁAM DZIĘKUJĘ ������
    Idę robić pracę na kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne looki i oczywiście wszystkim gratuluję <3 Rozwalił mnie opis niektórych looków po prostu zarazem śmieszne i prawdziwe XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za wyróżnienie! Wow! Aż mi się przypomniało ODW (tam też wygrałam kiedy 1 raz spróbowałam). Już biorę się za robienie pracy. Mam kapitalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. -We are a champion, we are a champion! nananannaaannnaaanannaannaaaaaaa- Jej wyróżnienie :B. Wiedziałam, że docenicie...*liczy* 5! moich looków xd. Pozdrawiam :P.
    ~diana12qw

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no chyba Juki to mój brat bliźniak. Też idę do 7 klasy od zawsze lubiłam te rzeczy związane z geografią. Czyżby przypadek? Nie sądzę.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń