Menu rozwijane

01 sierpnia 2017

Prezenty - dziewczyny

Wydaje mi się, że moje spóźnienie trwało już wystarczająco długo. 
Nadszedł czas opisać nowe prezenty.

Pierwsza biała koszulka jest właśnie tym, czego oczekiwałam, bardzo się cieszę. Czarna też wygląda ładnie, wolę białą, ale ta też nie jest zła. Co do spódnicy to zarówno do tej jak i drugiej wersji kolorystycznej nie jestem przekonana. Ta twarz...
Czerwoną tunikę mogliśmy zobaczyć już na zapowiedzi. Jest ładna, lecz znów wole wersję szarą. Wzór kaktusów nie jest za bardzo zaskakujący, ale krój wygląda nietypowo i bardzo mi się podoba. Na koniec strój kąpielowy. Średni, nie warty swojej ceny. 

Ostatnio prezenty ciągle zawierają kombinezony. Nie przeszkadzają mi, ale są za drogie, a moja postać na Momio ubiera raczej inne rzeczy. Za to okulary są urocze. Raczej nie do noszenia na codzień, ale do zabawniejsze stylizacji - dlaczego nie?

Torba też wygląda dobrze, a nie jest za droga. Ładny kolor, czego chcieć więcej?  Kolczyki nie są za bardzo odkrywcze, ale cena jest kusząca.

Na koniec tło - nie ma co się rozpisywać, po prostu kaktusy - oraz fryzura. Włosy to nie moje klimaty. Jeden wielki nieład. Mimo wszystko widzę zalety - odkryte ucho, można nosić kolczyki.

Podobają wam się prezenty?
Obdarowaliście już swoich przyjaciół?

6 komentarzy:

  1. Kocham te włosy. Czy jest tu ktoś kto może mi je daaać? Te prezenty ogólnie mi się podobają. Szczególnie ten biały podkoszulek

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój sukienek wygląda podobnie do piżamy xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty są całkiem ładne. Zdecydowanym hitem są włosy i okulary.

    PS. Jest nowa dostawa mebli zaprojektowanych przez @odikastar
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty c; Najbardziej podobają mi się włosy, bluzka (biała) i szara sukienka :3

    OdpowiedzUsuń