Menu rozwijane

17 czerwca 2017

Zapowiedź aktualizacji!

Niedawno był post odnośnie zmian, teraz Momio je "delikatnie" przybliżyło.
Tak, jak wiele osób myślało - domki.

Zdjęcie z instagrama:


Jestem pewna, że każdy momiowicz będzie miał w takim wypadku domek, który może umeblować, zmieniać podłogi, ściany itd. ale także mógłby odwiedzać inne mieszkania. Coś jak Awataria lub MovieStarPlanet. Chociaż w sumie nie wiem, czy to będzie nasz dom, czy naszych animo, wolałabym tę pierwszą opcję, naprawdę. Mnie osobiście nawet podoba się ta możliwość, chociaż to będzie pewnie kolejne miejsce do tracenia znaczących pieniędzy, haha

Cóż, zobaczymy w poniedziałek.

Chcieliście domki?
Co sądzicie o nowej aktualizacji?

13 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona <3 Nie mogę się doczekać tej aktualizacji, bo od dawna marzyłam o możliwości mieszkanka na momio. Z zapowiedzi widać, iż meble będą cudne, więc pozostaje tylko czekać.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać ♥
    Tylko trochę boję się,że momio zamieni się w msp C;

    ~Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę :D Ciekawe kiedy ta aktualizacja będzie. Nie mogę się doczekać <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś jeszcze potrzebuje potwierdzenia, polecam zajrzeć do sklepu google play i przeczytać opis aplikacji momio, fragment ,,Dekorować i przemeblowywać swój pokój, by był idealny dla Ciebie!" rozwiewa wątpliwości.

    ~Okularniczkaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno aktualizacja będzie w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma u mnie efektu "wow nie mogę się doczekać". Dla mnie jest to niepotrzebne, ale wiem że wiele osób chciało te domy, w zasadzie nie wiem po co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nulo, masz dokładnie identyczne zdanie do na ten temat. :D

      Usuń
  7. Nawet spoko tylko ze.... Nie chce wydawac pieniedzy na kolejne rzeczy , mam nadzieje ze np bedziemy grac i w ten sposob ulkepszac domki :-). Ps.wiedzialam ze to bedzie nasz pokoj od poczatku ;) kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie wszystkie ładne rzeczy będą za szafiry...

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nie spodziewałam się tego. Na serio jakoś nie byłam przekonana do tego, że na momio będą pokoje, ale teraz już wiem na 100%, że się pojawią C; Nie mogę się doczekać jak to wszystko będzie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście do "domków" w tego typach gierkach sieciowych jak momio i inne jestem negatywnie nastawiona. Osobiście tego typu mechanizmy mi się nie podobają, taki w sumie zapychacz na mikropłatności. Mam jednak nadzieję, że momio nie poszło w tym kierunku jak awataria czy tss, czyli kilka mebelek dla wszystkich, reszta za mikropłatności.

    OdpowiedzUsuń