Menu rozwijane

01 czerwca 2017

ODW #1 -Spektra7x7 & xwitexxx


Czy ktoś z Was pamięta jeszcze 'Back2School'? Jeśli nie, szybko wyjaśnię. Była to taka jakby seria we współpracy z nieistniejącym już blogiem Eykre. Wszystko polegało po prostu na wykonywaniu wcześniej ustalonych zadań i integracji z czytelnikami. 
Świetnie się wówczas bawiliśmy. Z tego powodu razem z blogiem MrsMomio postanowiliśmy zrobić coś bardzo podobnego. Tym razem będzie to 'Odliczanie do Wakacji'.

Jak to wszystko wygląda?
Tak jak mówi sama nazwa -będziemy odliczać do wakacji. Wiąże się to z wykonaniem 23 zadań, jedno na dzień. Wyzwania będziemy ujawniać dopiero we właściwym wpisie, nie robimy listy. Wpisy będą publikowane na zmianę, czyli raz u MyMomio, raz u MrsMomio. Dla przykładu- pierwsza odsłona pojawia się dziś u nas, jutro o Mrs, pojutrze u nas i tak dalej. W zadania również chcemy zaangażować Was, ale o tym na końcu.

Dzisiejsze zadanie:
1. Stworzyć look na Dzień Dziecka
Meega proste w porównaniu z tym co mamy w planach. Specjalnie wybraliśmy coś łatwego na początek, abyście zdążyli się oswoić z tym co i jak. Zdaję sobie sprawę, że nie ma to żadnego związku z wakacjami, ale pierwsza odsłona rządzi się własnymi prawami. Zapraszam!
xwitexxx
Na dzieciństwo nie mogę narzekać. Nigdy niczego mi nie brakowało, żyłam sobie beztrosko, aż tu nagle przyszła ona - szkoła. Myślę, że w tym momencie rozpoczęłam nowy etap w swoim życiu. Lecz gdy teraz, słyszę słowa "dzień dziecka", odrazu wspomnienia po tych latach powracają, znowu czuję się jak mała dziewczynka, od której nikt nic nie wymaga. Taki też zrobiłam look - ciepły, uroczy, moze troche dziecinny, ale wesoły. Uśmiech, piegi i ubrania to był strzał w dziesiątkę, naprawdę, patrząc na tę stylizację nie mogę się od niej oderwać.

Spektra7x7
Look na dzień dziecka. W sumie mało "konkretny" temat, ale z Looku jestem zadowolona. Takie tam różowe. Załóżmy, że jest to stylizacja "fajnego", Tambler dziecka.



Wykonaj zadanie i zgarnij nagrody!
Do 'Odliczania do Wakacji' chcemy również włączyć naszych czytelników. Dlatego też codziennie do wygrania będą różne nagrody. Wystarczy wykonać zadanie i wstawić je pod #ODW. W tym przypadku będzie to po prostu look, choć jakieś opisy do niego są również mile widziane.

Wyniki pojawią się w jutrzejszym poście na Mrs.
Zgłoszenia looków kończą się 02.06 o godzinie 16.
Do wygrania tym razem trzy nagrody:

Druga odsłona pojawi się na MrsMomio, serdecznie tam zapraszamy!
Nie zapomnijcie wziąć udziału pod #ODW, powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Pierwsza wstawiłam tam looka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ZA TO KOCHAM TEGO BLOGA ŻE DAJE MI DUŻO ROZRYWKI I RADOŚCI! BIORĘ UDZIAŁ!
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegapiłam dzień pierwszy :c ale dziś weźmę udział

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jak Nula pominęłam pierwszy czerwca.
    Bardzo dobrze wspominałam zeszłoroczne powroty do szkoły z mymomio, naprawdę świetnie się bawiłam. :D
    Może w tym roku takiej aktywności z mojej strony nie będzie, ale myślę, że mogę do odliczania dołączyć.

    OdpowiedzUsuń