Menu rozwijane

30 czerwca 2017

Dostawa - Wersja męska

Mamy piątek, więc mamy również nową dostawę.
Dodatkowo otrzymaliście luksus w postaci komentarzy do obu wersji dostawy, gdyż pistanowiłam wspomóc Disnołkę :)
Zobaczmy co chłopcy mogą zakupić w dostawie!

Koszulki są w porządku. Ładny nadruk zawsze jest miłe widziany. Chłopięca koszulka za 2 szafiry nie podoba mi się za bardzo, u dziewczyn wyglądała znacznie lepiej.
Hm... Spodnie są ciekawe, ale wszystko zależy od tego co kto lubi. Mi do gustu przypadła brązowo-czarna wersja.

Tak jak w obecnych prezentach chłopięce buty wypadają znacznie lepiej niż dziewczęce. Może nie na codzień, ale  do niektórych stylizacji się przydadzą.

Kapelusz, którego Indiana Jones by się nie powstydził. Cena jest w porządku, więc można go zakupić, chociażby na pamiątkę lub do stylizacji w stylu safari.

Tak jak damska fryzura mi się ogromnie spodobała, tak tutaj po prostu jest ładna. Mimo wszystko doceniam twórcę tej fryzury, że nie przekombinował i da się ją nosić na codzień. 

Ostatnio Momio szaleje z tłami, lecz ja wciąż jestem sceptycznie nastawiona.
Kombinezon? Wygląda nieźle, ale raczej nie w moim guście.

Moja ulubiona część dostawy w postaci płaszczyków. Dostawa nie trafia w moje klimaty, ale płaszczy sobie nie odpuszczę.

Posiadam podobny makijaż i jestem z niego zadowolona, natomiast wiem, że na ogół rzadko mam okazję go nosić.

A tutaj ulubiona część większości, czyli soczewki. Widywałam lepsze, ale zastanowię się, czy ich nie kupić.

Podoba wam się dostawa?
Gustujecie w takich klimatach?

4 komentarze:

  1. Chłopacy jak zwykle mają gorzej jeśli chodzi o dostawy. U nich jednak włosy są dość ładne.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że dostawa jest lekko zainspirowana prezentami z #MostWanted (Zwierzęce prezenty, coś takiego) (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa męska jest (według mnie) dużo ładniejsza. Przypomina mi prezenty, które kiedyś były

    OdpowiedzUsuń