Menu rozwijane

15 czerwca 2017

Kolejna paczka!

Hej!
Po minionkowym stroju nadszedł czas na kolejną paczkę.
Tym razem są to fryzury. Z pewnością ta dla dziewczyn jest editem. Co do pochodzenia chłopięcej wersji nie jestem przekonana, ale zakładam, że również jest editem. 
   

Bardzo spodobała mi się męska wersja fryzury. Wygląda bardzo dobrze i ma ładny kolor. Co do włosów dla dziewczyn nie jestem zachwycona. Pasemka nie pojawiają się w jej górnej części i średnio to wygląda. Mimo wszystko fryzura została dobrze wykonana, a przejścia między jej elementami tak bardzo nie rażą.
Edit: Męska fryzura jest wykonana przez Andzello - polskiej użytkowniczki - gratulacje!


Podobają się wam te fryzury?
Jak wyglądają wasze oceny na koniec roku? :)

9 komentarzy:

  1. Ładne, ale dla dziewczyn ten dół był ostatnio w sklepach... damska wersja gorsza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te włosy... żal bo nie mogę kupić. Moje oceny to głównie 5.
    Ps. Czemu nie ma ODW?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pierwszy raz je zobaczyłam: 'Przecież one były w dostawie ;-;...'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy są editem od nasra123 i Andzello tzn. inspirowane czy jakoś tak. Na fb było to napisane, myślę, że na instagramie również ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Te męskie to też edit. TERAZ WKRACZA SKROMNY JUKI! Mialem podobny edit ale lepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to wlosy są ładne ale raczej się nie skusze na ich kupno , bo mam podobne w szafie i mnie nie zachwyciły xDD raczej poczekam aż dodadzą jakąś fajniejszą fryzurke albo animo <33 ~Martysiaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście ubolewam nad tym, że te krótkie włosy nie są dla dziewczyn. Z chęcią zobaczyłabym nowe krótkie włosy jutro w dostawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Edit zrobiła Andzello (tak słyszałam od paręnastu osób).

    OdpowiedzUsuń