Menu rozwijane

21 czerwca 2017

Przyszłe plany na ulepszenie Momiowych pokoi! #ŻyczeniaNaPokój


Dosłownie pięć minut temu Emily opublikowała wpis dotyczący najnowszej funkcji na Momio, czyli pokoi. W skrócie, chodzi o to, że pokoje są dopiero w wersji podstawowej i czeka na nie sporo ulepszeń i zmian.


Czatowanie w pokojach -wszyscy chyba na to czekamy, więc dodatkowe opcje zapowiadają się w miarę fajnie. Oprócz pomysłów przygotowanych przez Emily, możemy sami zaproponować meble do pokoi. Wystarczy pod #ŻyczeniaNaPokój opisać swoją propozycję, dodać zdjęcie i takie tam.


Na jakie ulepszenie czekacie najbardziej?
Macie już swoje wymarzone mebelki?

7 komentarzy:

  1. Fajnie, ale szkoda, że nie napisała nam tego wczoraj bo wysłałam już 40 szafirów :/ Marzą mi się półki na ścianie :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zwolenniczką pokoi. Według mnie ceny są zbyt wielkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolenniczką pokoi. Według mnie ceny są zbyt wielkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Czekam na możliwość zamykania swoich pokoi. xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych "ulepszeń".
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. Momio zmienia się w MSP :( Smutne jest to, że już teraz laguje, a po tych wszystkich aktualizacjach będzie jeszcze bardziej. Chyba skończy się na tym, że przestanę grać w Momio :/

    OdpowiedzUsuń