Menu rozwijane

16 czerwca 2017

Chyba szykuje się coś nowego...

Śledząc socialmedia Momio mogliśmy zauważyć takie o to posty...

Instagram
 
 

"Hmm, co to jest? Wygląda jak... Hmm, nie jesteśmy pewni. Jak myślicie, co to?"

Snapchat
 

"Dodajemy nowe przyciski na Momio. Możesz zgadnąć do czego służy ten tutaj?"

Podsumowując
Na Momio szykuje się coś nowego, zakładam, że będzie to nowa aktualizacja. Na razie wiemy, że dodane będą przynajmniej dwa nowe guziki. Jak widzieliście jeden z nich jest z młotkiem, a drugi z domkiem. Pozostaje nam tylko domyślać się do czego będą one służyć.

Jak myślicie, do czego służą nowe guziki?
Macie jakie przypuszczenia co do nowej aktualizacji?

13 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że będzie można edytować (chyba) posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że mogą dodać pokoje dla momiowiczów a młotek może oznaczać edytowanie go. Choć pomysł z edytowaniem postów też jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Nie jestem do końca pewna, ale to chyba będzie posiadanie własnego domu, i możliwość edytowania go.
    ~ pieseczek02

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to nie jest dom? Tak jak na msp?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak pisałam wcześniej; młotek może oznaczać edycję postu (btw to powinno być od początku momio), a ten "domek" może być skrótem aby w poście umieścić więcej zdjęć, jak to jest na facebooku. Ciekawi mnie czy jeszcze coś się pojawi, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem ta ikonka domku to bedzie nasz pokoj!#podjarka
    Kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  7. najczęściej spotykana odpowiedź prze ze mnie to to, że będą pokoje na momio c; mi się wydaje, że te "młotek" to edycja postów, a ten "domek" hmm nie wiem za bardzo. Wydaje mi się, że raczej domków na momio nie będzie :) no cóż niedługo się dowiemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten domek oznacza pokoik dla animo ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. może momio będą mieć pokoje :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to oznacza pokój jak w msp ;)

    OdpowiedzUsuń