Menu rozwijane

23 czerwca 2017

Piracka dostawa - Wersja damska

Witam!
Oceny poprawione, koniec roku szkolnego już za nami, teraz nadeszła pora, aby zabrać się za bloga!
Dzisiaj do sklepu trafiła nowa dostawa. Nic nie pozostawia wątpliwości, że jej motyw przewodni to piraci.
Zobaczmy co ciekawego możemy zakupić!

 
Sukienka ma bardzo ładny krój, natomiast kolor specjalnie do mnie nie przemawia. Jest dosyć droga, więc zastanowię się nad jej zakupem. 


 
Bluzki bardzo mi się spodobały. Nie są za drogie, a te rękawy są po prostu śliczne. Przypominają mi koszulkę, którą mogliśmy zakupić podczas dostawy Steam Punkowej.

 
Spodnie nie za bardzo przypadły mi do gustu, lecz można je zakupić w formie "przydasia". Czarnych spodni nigdy za wiele.


 
Buty są ciekawe, chociaż raczej nie na codzień. Mimo wszystko cena jest dobra, więc wszystko jest do przemyślenia.


 
Kapelusz to mocny piracki akcent, ale nie przypadł mi do gustu. Oczekiwałam czegoś lepszego.


 
Zakochałam się w blond wersji tej fryzury. Jest śliczna, a te pasemka są wręcz idealne do editów. Zdania są podzielone, ale moim zdaniem dawno nie było tak ładnej fryzury.

Eh... Mapa jak mapa, bez szału. Nie za często kupuję te "rzeczy tła" i tym razem również się nie skuszę.


 
Ta torebka... Po prostu nie należy do udanych... Baoiszcie co o niej sądzicie, boja nie lubię tego typu rzeczy. 


 
Kocham wszystkie trzy tak bardzo, że nie będę się rozpisywać. 
Piękne.

 
Świetny makijaż. Czegoś takie oczekiwałam na Halloween, ale lepiej późno niż wcale.



 
Szkielet syreny?
To kości czy ości? 

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

10 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podobają: sukienka, bluzka i kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Część rzeczy ładna, ale reszta to nie moja bajka. Ten makijaż! Chcę go mieć! Lecz szafirów mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych kolekcji od niedawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprocz tego makijazu tandetnej torebki i tego kapelusza tez tandetnego

      Usuń
  4. Mysle ze tworzac sukienke inspirowali sie troche najnowsza czescia piraci z karaibow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilowo jeszcze niczego z tej dostawy nie mam. Kurtki za diamenty na pewno kupuję. Nad resztą rzeczy się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  6. KUPIŁAM WSZYSTKO XDD!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń