Menu rozwijane

18 czerwca 2017

Więcej zapowiedzi aktualizacji!

Witam!
Dzisiaj znów przyjrzymy się nowym postom na Socialmediach Momio 
i spróbuje,y dowiedzieć się więcej o aktualizacji!

Instagram
 
Tutaj Momio znów przy użyciu zabawy
 (Należało zgadnąć kto był w tym pokoju - przypatrzcue się kokardkę na szafce :3 )
zafundowało nam więcej zdjęć nowych pokoi. Osobiście nie wiem co o nich sądzić. Są bardzo w stylu Avatarii, natomiast meble wyglądają ciekawie. Mimo wszystko chyba nie jestem ich fascynatką i czuję, że w najbliższym czasie zaoszczędzę sporo pieniędzy.

Snapchat
 
A tutaj możemy zobaczyć w jakim stylu będzie część najnowszych mebli. Nie powiem, meble ze zdjęcia są bardzo ładne co jest dla mnie dkść pocieszające :')

I tutaj chyba najważniejsza informacja, 
czyli Sklep Play

 
Zmienił się opis Momio! 
Teraz mamy już pewność czego będzie dotyczyła aktualizacja.


Podobają wam się pokoje?
Jesteście zadowoleni z przyszłej aktualizacji?

5 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! Aktualizacja wydaje się być bardzo ciekawa, a meble są po prostu piękne!
    ~ pieseczek02

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajć! Nie mogę się doczekać! Już mam w głowie wielkie plany co do mojego pokoju :D!

    ~LoveQA

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam o tym w komentarzu pod poprzednim postem co sądzę o nich, w skrócie; tak średnio mi się to podoba, ale mnie ciekawi co momio z tym zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób chciało te pokoje/domki, lecz nie ja

    OdpowiedzUsuń