Menu rozwijane

07 czerwca 2017

Tygodniowy Brzydal #22 -Wyniki


!Wyróżnienia są wybierane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Almette w postaci prezentu wędruje do:
snoowflake

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci momo do jednorożca wędruje do:
Tika7

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Tina 1278 w postaci momo misia wędruje do:
Niszczacy

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki SkiRose26 w postaci momo do serc wędruje do:
Oliveczkaa

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Sussenn w postaci prezentu za 500 diamentów wędruje do:
julia 32

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki dogi dog 500 w postaci prezentu za 500 diamentów (niem+) wędruje do:
karolina18

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Nie Wiem Co To postaci momo do babeczki i prezentu za 400 diamentów wędruje do:
White

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Julka lool postaci prezentu za 3 szafiry wędruje do:
Najdzieja

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Sweet Like postaci momo do jednorożca i prezentu do 1000 diamentów (niem+) wędruje do:
LenQa30

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki EwciaaQQ postaci momo misia wędruje do:
bikitna



Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Melo Mel postaci momo babeczki i tęczy wędruje do:
Oliveczkaa

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki Melo Mel postaci prezentu do 800 diamentów (niem+) wędruje do:
Zoxi12

Dodatkowa nagroda od użytkowniczki popilopipo momo misia wędruje do:
MrsXpXd

Gratulacje!












•••
Gratulacje!
!Tygodniowy brzydal jest zawieszony do odwołania!
 Dziękujemy za zgłoszenia!

12 komentarzy:

  1. gratulacje wszystkim! Oj szkoda, że brzydal zawieszony ;/ mam nadzieje, że przerwa długo nie potrwa C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie miejsce mega, nic nie wygrałam, ale gratuluję wszystkim! Szkoda że zawieszony :<
    ~Josefina

    OdpowiedzUsuń
  3. 19:40 dopisałam kolejne wyróżnienia (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za wyróżnienie. Gratuluję wszystkim osobą które wzięły udział w konkursie, bo wasze look'i także były świetne!
    ~ Julia 32

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim wygranym (: WIELKA szkoda, że Brzydal został zawieszony. Liczę, że ta przerwa nie będzie trwała bardzo długo, aczkolwiek uszanuję to (z wielkim smutkiem), jeśli taka będzie.
    Mój nick na Momio to Sweet Like

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że zawieszony, choć może troszkę zaoszczędzę dzięki temu. KOOOOLEEEJNYYYY raz nic nie wygrałam, więc i tak bym udziału w następnym brzydalu

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż dwa wyróżnienia, WOW
    ale się cieszę!!!
    Nick - Oliveczkaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój nick Championessa. Czy to, co zrobiłam serio jest takie brzydkie że nie zasługuje nawet na truskawkę? :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle nie ma mnie ;(((((

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie wygrałam :( mam nadzieje że tygodniowy brzydal niedługo będzie odwieszony *nw czy jest taki wyraz ale spk xd*
    ~ jalaQ

    OdpowiedzUsuń
  11. o co chodzi w tym konkursie? xDD

    OdpowiedzUsuń