Menu rozwijane

05 czerwca 2017

W poszukiwaniu!

Hej! Tu Dis.
Jak zwykle zaniedbałam serie. Myślę też, że serię, w której przebieram się za kogoś też sobie odpuszczę. Myślę, że ta seria będzie ciekawsza i jeśli będzie tylko jedna będzie bardziej dopracowana. Ss były robione dość dawno *hehehe* ale dalej są aktualne.
Zaczynajmy!



Na początek mamy taki oto look. Zrobiłam jego ss z jakiegoś filmiku na yt. Strój jest bardzo stary i myślę, że takich ubrań na polskim serwerze nigdy nie było. Bardzo podobają mi się włosy. Są świetne! Chciałabym takie zobaczyć na mojej momio... Ale nie możemy pominąć innych części tego look'u. Okulary są bardzo fajne i oryginalne. Sukienka ma bardzo ładny krój. Buty też są bardzo ładne. 


Tutaj mamy taką prostą fryzurkę. Ma ona jeszcze chyba dwa warianty kolorystyczne. Nie zrobiłam ich ss ale no mówi się trudno. Bardzo mało na momio jest teraz krótkich fryzur. Brakuje mi tego. 


Tutaj klasyk wszystkich #MW. Bardzo, ale tak baaaardzo pragnę białych i czarnych podkolanówek. Wgl. podkolanówek. Nie skarpet, podkolanówek. Innymi kolorami też bym nie pogardziła. 


Te włosy są przepiękne! Mają dość ciekawe niestandardowe kolory. Jak się orientuję nigdy nie było ich na polskim serwerze. Są krótkie, czyli kolejny ich plus. Bardzo bym się ucieszyła gdyby były w tych lub normalniejszych kolorach na momio. 


To tyle na dzisiejszy post. Jeśli takie posty wam się podobają to napiszcie o tym w komentarzu! 
Każde uwagi są mile widziane. 

~Disnow Blacki 

6 komentarzy:

  1. Ten pierwszy strój mi się podoba, ta fryzura trochę, podkolanówki są piękne, ale te ostatnie włosy to porażka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie włosy mega, te ostatnie to wgl super, a podkolanówek też pragnę *^*
    ~Josefina

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej chciałabym mieć podkolanówki i te pierwsze włosy. Ostatnie włosy są... no comment xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. podkolanówki *^* no ja ich pragnę!! i ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedynie białe skarpetki ale żałuję że nie kupiłam reszty ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Do uzupełnienia postu; wiem, że na pewno w Polskim serwerze pojawił się ten pierwszy strój jako prezent za paczkę diamentów oraz podkolanówki. Ta druga fryzura była w sklepie w 2014, a te ostatnie włosy widzę pierwszy raz, mogły być jakąś sponsorowaną dostawą, gdyż są wykonane gorzej.

    Jedynie z tego posiadam czarne podkolanówki, aczkolwiek pozostałymi wariantami kolorystycznymi nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń