Menu rozwijane

21 czerwca 2017

Nowa dostawa...jedno krzesło?

Hej! Tu Dis.
Do naszego sklepu z meblami doszła nowa rzecz! 
Na zakup mamy określony czas! 

Oto rzecz:


Poszaleli z tym jednym krzesłem. Myślałam, że będzie więcej rzeczy więc post chciałam już pisać w liczbie mnogiej, a tu zaskoczenie. No nic. Bardzo mi się podoba i chyba go kupię. Czemu nie?
Kiedyś się przyda. Jak zobaczyłam cenę, czyli nie tysiąc a dziesięć tysięcy to aż mi się odechciało tych dostaw mebli XD. Myślę, że twórcy będą właśnie co jakiś czas dodawać nowe rzeczy, a nawet całe dostawy.

~Disnow Blacki

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklejam na nowo. Można się wkurzyć, ale blog nadal czytają młodsze osoby

      Cathleyn #Kasiulciątko:
      10 tyś za jakies jedno (wulg) krzeslo? Tutaj to już (wulg) przesadzili

      Usuń
  2. K*wa to już przesada. Za jedno krzesło 10000?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram dwa powyższe komentarze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może dadzą napis na ścianę za 100.000?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem ze tyle musieli to robic i doskonalic ale bez przesady np ciezko zbieralam nawet 5 tysiecy pewnie malo osob kupi vte krzeslo bo cena jest masakryczna wole ubrania :,) kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic w sumie dziwnego, że szybko krzesło usunięto z momio, po prostu nie było szans aby ktoś to kupił. Może rzeczywiście jest tak drogie krzesło, ale za 10000 koron duńskich. Właśnie specjalnie sprawdzałam kurs DKK i kupno 10000 DKK wynosi około 5500 PLN. Tak właściwie nie wiem w sumie po co o tym piszę tutaj. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę jednak, że to krzesło powinno kosztować 1000 diamentów i po prostu może być błąd administracji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie na moją kieszeń w tym momencie. Strasznie drogie te rzeczy..
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń