Menu rozwijane

27 czerwca 2017

Nowa dostawa!

Hej tu xwitexxx i Disnow Blacki. Tak, dodano parę nowych mebli do sklepu. Wszystkie są śliczne, wiec się strasznie cieszymy!




Co do stolików, są zwyczajne. Cena tak samo - normalna. Nie mogę powiedzieć, że są brzydkie, ale wyjątkowe nie są zdecydowanie. Fajne jest to, że jest i mały i duży


Krzesła są piękne! I najważniejsze jest to, że nasze pamiętne krzesło potaniało, haha. Pozdrawiam osoby, które kupiły je za 10tyś ;)



Tu według mnie ponownie bez rewelacji. Różowa kanapa jest.. ładna i nawet tania. A druga - skórzana po prostu mnie się nie podoba i napewno nie kupie jej za tyle szafirów ) :


Kocham te łóżka, boze! Cena tez nie jest zła, kupiłabym je nawet jakby były droższe. Uwielbiam.



Ta szafka też jest ładna, podoba mi się. 



Nie wiem co mam o tym sądzić. Niby ładna, ale moim zdaniem powinna byc za diamenty

Jeju ogólnie wszystko jest takie piękne aaa

A wam? 
Jak się podoba dostawa?

7 komentarzy:

  1. WOW! Dostawa prezentuje się super! Dobrze że mam troche kasy, bo spodobało mi się dużo żeczy (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wyniki ODW?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa jak najbardziej na plus (chyba że nie bierzemy pod uwagę cen), jest ładna, jednak za bardzo nie poszaleję, bo diamentów bark. Ewentualnie zastanowię się nad stoliczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy nie podoba mi się, ale akurat na tę ładne mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten fotel/krzesło za m+. No przepiękny <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń