Menu rozwijane

02 czerwca 2017

Lata 50! - Nowa dostawa

Cześć wszystkim!
Jak zapewne już wiecie, dziś na momio pojawiła się nowa dostawa w stylu lat 50.

Tak wygląda zdjęcie przedstawiające dostawę, mam nadzieję, że wybaczycie ten znak X na górze, haha.

Rzeczy jest niewiele, zacznijmy od sukienek.

Sukienka jest jedna, wygląda baardzo podobnie do tej która pojawiła się wczoraj na snapowej zapowiedzi i moim zdaniem jest bardzo ładna, ale wolałabym żeby była odrobinę bardziej różowa (coś takiego jak kolor tego tła).

Mamy dwie urocze, krótkie bluzeczki z wiązanymi kokardkami[?]. Cena nie jest wysoka, ale nie jest to nic specjalnego, są ładne i mogą być podstawą wielu stylizacji.

W końcu mamy spódniczkę, śliczna jest. Jak na mnie jest zbyt rozkloszowana, to znaczy nie przepadam za takimi ''dużymi'' dołami ale jeszcze się nad nią zastanowię. (:

A tutaj dwie pary spodni z wysokim stanem, bardziej przypadła mi do gustu wersja dla m+. Ogólnie to z chęcią pozbyłabym się tych kratek, ale z drugiej strony to dodają one uroku tym spodniom aa.

Buty są uroczeee.

Na głowę mamy dwie chusty przewiązane pod brodą. Raczej nie kupię takiej chusty bo mi się nie przyda, a cena jest dość wysoka.

Włosy są w trzech wersjach kolorystycznych. Najbardziej podoba mi się wersja blond (jak zawsze), ale ostatnio włosy z dostaw coraz mniej mi się podobają.

Co do kurtki to nie ma co się rozpisywać, zwykła dżinsowa kurtka.

Z pewnością się przyda.

Na koniec okulary, są prześliczne i podobają mi się chyba najbardziej z całej dostawy. Mają ciekawy kształt i ładny kolor, wolałabym co prawda gdyby miały bardziej 'ostro' zakończone oprawki a nie takie dziwnie wygięte, ale tak też wyglądają ładnie.

To na tyle z damskiej wersji dostawy, brakuje mi tu trochę makijażu albo jakiegoś ładnego paska na wysokości talii.
Dostawa ma łącznie 16 rzeczy w tym 7 rzeczy za szafiry (cena od 2 do 5 szafirów) i 4 rzeczy dla m+. Reszta jest dostępna dla wszystkich.

Co sądzicie o nowej dostawie?
Co zamierzacie kupić?

8 komentarzy:

  1. Fajna dostawa mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chociaż raz mogą dodać włosy za diamenty???

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy, bluzczki, spodnie, sukienka kochamm *^* ale coś mało tych rzeczy, albo mi się zdaje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chacha pisze się przez "Ch"!!!! XD
    Osobiście bardzo mi się podoba kolekcja na styl lat Marilyn <3
    Post świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że w dostawie będzie makijaż lub szminka :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, pod tym względem troszkę się zawiodłam:( liczyłabym na jakieś fajne kreski albo delikatne smokey eyes albo chociaż szminkę a tu nic.

      Usuń
  6. Kupiłam jedynie bluzkę, może perły jeszcze kupię. Muszę się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutka kolekcja ^^
    Jednakże szkoda że brak włosów za diamenty.
    Ale za to w kurteczce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń