Menu rozwijane

09 czerwca 2017

Nowa dostawa - dżins rządzi!

Hejhej. Dzisiaj na Moim zawitała nowa dostawa. Na oko można powiedzieć, że taka typowo wakcyjna, dżinsowa. Całość kolekcji jak najbardziej przypadła mi do gustu. Coś czuję, że mój portfel na tym ucierpi.
A oto i ona:


 Sukienki są świetne. Typowo wakacyjne ogrodniczki, dżinsowy motyw. Jednak z powodu na cenę nie jestem przekonana, czy je zakupię.

A tutaj z kolei urocze dziewczęce bluzeczki x3 Ceny są całkiem przyzwoite, pozwolę sobie na kupno ich wszystkich, bo czemu nie? Kolorystyka trafiona.

Takie same bluzki jak wyżej, ale kolorystycznie m+ są lepsze.


 Całkiem ciekawy wzór. Cena nie przekombinowana.


Typowe 'tambler' szorty, przydadzą się w każdej szafie. Idealne do wakacyjnycholery looków.


Buty na wysokiej koturnie *-* Kolor baaardzo mi odpowiada, świetne są


Po prostu chusta na głowę, bardzo fajnie będzie się komponować z jasnymi włosami


Nareszcie wysoki kucyk, superowy. Cena całkiem przystępna. Wacham się, którąwersję kolorystyczną kupić


Zdecydowanie tyłka nie urywa. Takie zwyczajne


Fajniutkie kurtki. Bardziej przypadła mi do gustu ta za diamenty za m+, ale trzeba przyznać, że ta szara też jest niczego sobie.

Podoba wam się nowa dostawa?
Planujecie coś kupić?

9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jedne z brzydszych włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim też ;(
    Ogrodniczki są najlepsze według mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ta dostawa jest super wykonana, ale oczywiście nie może być bez wad. Nie podoba mi się, że rzeczy nie m+ mają brzydkie kolory; serio tylko szary jeans? Również ceny jak to zazwyczaj jest niepowalają. Po prostu niektóre rzeczy są za drogie. Najlepsze są ogrodniczki, jednak szkoda że za szafiry. Ogólnie dostawa na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi sie podoba oprócz tych brzydkich włosów kurki nie powalają a buty są super ale chciałabym je jeszcze w białym i czarnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ceny niektórych ciuchów są przesadzone :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość przedmiotów z kolekcji podoba mi się bardzo, lecz te włosy to porażka. Ceny wszystkich rzeczy są OK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupiłam zbyt wiele. Dostawa nie jest zła, ale nie powala urokiem. Włosy mi się nie podobają, kolejny raz wersja M+ jest ładniejsza, a niektóre ceny... Nie zamierzam kupować M+, gdyż już i tak skasowałam się na opasce, spodenkach i bluzce. Myślę nad kurtką...

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE PISZE SIE tambler tzlko TUMBLR!

    OdpowiedzUsuń