Menu rozwijane

03 czerwca 2017

ODW #3 - Juki*-*Juki & amel-chan


Czy ktoś z Was pamięta jeszcze 'Back2School'? Jeśli nie, szybko wyjaśnię. Była to taka jakby seria we współpracy z nieistniejącym już blogiem Eykre. Wszystko polegało po prostu na wykonywaniu wcześniej ustalonych zadań i integracji z czytelnikami. 
Świetnie się wówczas bawiliśmy. Z tego powodu razem z blogiem MrsMomio postanowiliśmy zrobić coś bardzo podobnego. Tym razem będzie to 'Odliczanie do Wakacji'.

Jak to wszystko wygląda?
Tak jak mówi sama nazwa -będziemy odliczać do wakacji. Wiąże się to z wykonaniem 23 zadań, jedno na dzień. Wyzwania będziemy ujawniać dopiero we właściwym wpisie, nie robimy listy. Wpisy będą publikowane na zmianę, czyli raz u MyMomio, raz u MrsMomio. Dla przykładu- pierwsza odsłona pojawia się dziś u nas, jutro o Mrs, pojutrze u nas i tak dalej. W zadania również chcemy zaangażować Was, ale o tym na końcu.

Dzisiejsze zadanie:
3. Wyślij piosenkę, która kojarzy Ci się z wakacjami, wyjaśnij dlaczego.




Juki*-*Juki

Tutaj nie było chyba wielkiego zdziwka, ponieważ moją ulubioną piosenką kojarzącą się z wakacjami jest Oh Wonder  - Ultralife. Piosenka ta kojarzy mi się z wakacjami, ponieważ jest bardzo żywa, a żywość = wakacje. Drugi powód to teledysk, którego raczej nie muszę opisywać.




amel-chan

Piosenka jest dość stara, ale nadal kojarzy mi się z wakacjami. Śpiewałyśmy ją razem z moją przyjaciółką Marysią i naprawdę ta piosenka bardzo mi zapadła w pamięć i przypomina mi o tych wakacjach 2014/2015. Od tamtego czasu gust muzyczny mi się trochę zmienił, ale nadal piosenka jest dla mnie ważna.


Wykonaj zadanie i zgarnij nagrody!
Do 'Odliczania do Wakacji' chcemy również włączyć naszych czytelników. Dlatego też codziennie do wygrania będą różne nagrody. Wystarczy wykonać zadanie i wstawić je pod #ODW.

Wyniki pojawią się w jutrzejszym poście na Mrs.
Zgłoszenia kończą się 04.06 o godzinie 16.
Do wygrania tym razem są ponownie trzy nagrody:

Wyniki ODW #2
diana12qw
'Mi z wakacjami najbardziej kojarzą się chyba klapki... Tak wiem to są japonki, ale nic innego na momio nie znalazłam xd. To wspaniałe, że można w lato po prostu ubrać szybko klapki i już! nie trzeba się męczyć z sznurówkami czy czymś :3...
[tak wgl to nie lubię japonek... xd]'

Pineaple
'Z wakacjami kojarzy mi się jojo. Zawsze się nim bawiłam, gdy się nudziłam. Uwielbiałam letnimi wieczorami patrzyć się jak się świeci (bo miałam świecące). Przypomina mi wakacje, bo: Uwielbiałam się nim bawić w wakacje, dostałam jojo w wakacje.'

snoowflake
'Wybrałam aparat na sznureczku, ponieważ kojarzy mi się z wakacjami. Każdy chyba ma na jakiejś letniej wycieczce robi zdjęcia. Dzięki temu potem możemy sobie powspominać utrwalone na zdjęciach chwile : )'

Druga odsłona pojawi się na MrsMomio, serdecznie tam zapraszamy!
Nie zapomnijcie wziąć udziału pod #ODW, powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Z całego serduszka dziękuję ♥
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wezmę udziału, nie mam wakacyjnych piosenek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jeżeli wykonam zadanie następnego dnia zanim pojawi się następne zadanie, to też je zaliczycie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zgłosić mały błąd,gdyż w pasku bocznym jest napisane #OBW zamiast #ODW.

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o wygrałam? Nie spodziewałam się xd. Tylko ówczesne prezenty akurat mi się za bardzo nie podobają...xd Czy istnieje możliwość odebrania nagrody kiedy będą inne prezenty xd ^-^?

    ~diana12qw

    OdpowiedzUsuń