Menu rozwijane

24 czerwca 2017

Prezenty - Wersja męska

Ostatnio zaciekawiło mnie jakie były męskie włosy w pewnej dostawie i postanowiłam poszukać na blogu.
Z przykrością stwierdziałam, że męskiej wersji tam nie było, także teraz będę się pilnowała i postaram się ją w miarę możliwości wstawiać.
Raczej nie będę robić osobnego komentarza, gdyż w wersji damskiej wyraziłam swoją opinię, a oba warianty za bardzo się nie różnią.
(Poza ślicznym butami chłopców - też takie chcę)
Mimo wszystko, jeśli brak opisów wam przeszkadza dajcie znać w komentarzu!

 
 
 
 
 
 

Która wersja prezentów bardziej wam się podoba?
Rozdaliście je już swoim znajomym?

4 komentarze:

  1. Takie sobie te prezęty. Liczyłem na coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty najlepsze *^*. Szkoda, że w wersji damskiej nie ma ich :/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mają buciki, reszta jest porównywalna do naszej kolekcji. Czekam nadal na coś co kompletnie powali na łopatki.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są piękne! Szkoda że w "damskich" ich nie ma. Koszula i spodenki są w tych prezentach są ładne

    OdpowiedzUsuń