Menu rozwijane

30 czerwca 2017

Nowa dostawa!

Cześć!
Tu Dis.
Ledwo 11 nastała a w naszym sklepie pojawiły się nowe wakacyjne ubrania!


Sukienki:


Szafiry eh, nie kupię bo za drogie.

Bluzki:


Jak kupię m+ to oczywiście bluzki już są moje hehe. Podoba mi się ta za szafiry ale muszę się zastanowić.

Spodnie:


Bardzo fajne. Kolory są ciekawe i myślę, że przydadzą się do jakiś look'ów.

Buty:


Bardzo w moim guście. Cena jest świetna. Czego chcieć więcej?

Czapki:


Kapelusze jak kapelusze. Nic nadzwyczajnego, lecz i tak kupię.

Włosy:


Tyłka nie urywają. Zastanowię się nad ich kupnem bo mają ciekawą górę. 

Dodatki:


Za drogie. Nie opłaca się. Jeśli ma się długie włosy nie widać tego auta. 

Kurtki:


Bardzo ładne są te płaszczyki. Cena jest no taka 4/10 ale kupię. 

Makijaże:


Modlitwy zostały wysłuchane. Mamy makijaże. Do tego ten po prawej jest chyba z MW. Cena jest przepiękna. Oczywiście kupię. 

Soczewki:


Nie dość, że są soczewki to jeszcze brązowe! Cena taka 3/10 ale raczej kupię.
 DZIĘKUJĘ MOMIO!


Dostawę oceniam na 8/10 ponieważ dostawa jest OK ale nie jest też najpiękniejszą dostawą jaką widziałam. Plus dla nich za soczewki i makijaż MW. 
Zaraz wstawię wersje męską, lecz już bez komentarza.
Naho zaraz wstawi męską dostawę, dzięki Naho  :D


A wy? Co sądzicie o dostawie?

~Disnow Blacki

5 komentarzy:

  1. Mi się ta dostawa nie podoba :( tylko włosy śliczne :) kiedy będzie MW?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko płaszcze i makijaże są fajne :/ Reszty bym nie kupiła...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam włosy. Są przecudne *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale oprócz włosów ta kolekcja jest bardzo brzydka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co podoba mi się bardzo w tej dostawie to włosy, których i tak nie mogę kupić. (:'c)
    Kupiłam sobie tylko buty w formie przydasia

    OdpowiedzUsuń