Menu rozwijane

15 czerwca 2017

ODW #9 xwitexxx & Juki*-*Juki


Czy ktoś z Was pamięta jeszcze 'Back2School'? Jeśli nie, szybko wyjaśnię. Była to taka jakby seria we współpracy z nieistniejącym już blogiem Eykre. Wszystko polegało po prostu na wykonywaniu wcześniej ustalonych zadań i integracji z czytelnikami. Świetnie się wówczas bawiliśmy. Z tego powodu razem z blogiem MrsMomio postanowiliśmy zrobić coś bardzo podobnego. Tym razem będzie to 'Odliczanie do Wakacji'.

Jak to wszystko wygląda?
Tak jak mówi sama nazwa -będziemy odliczać do wakacji. Wiąże się to z wykonaniem 23 zadań, jedno na dzień. Wyzwania będziemy ujawniać dopiero we właściwym wpisie, nie robimy listy. Wpisy będą publikowane na zmianę, czyli raz u MyMomio, raz u MrsMomio. Dla przykładu- siódma odsłona pojawia się dziś u nas, jutro u Mrs, pojutrze u nas i tak dalej. W zadania również chcemy zaangażować Was, ale o tym na końcu.

Dzisiejsze zadanie:
12. Stwórz look przedstawiający twojego znienawidzonego nauczyciela, daj mu znak, że będziesz mieć od niego spokój przez następne 2 miesiące, a może i dłużej? Nie zapomnij dodać dlaczego go tak bardzo nie lubisz?


xwitexxx
Poznajcie panią Barbarę P. od Fizyki. Co wy widzicie w tym looku? Młoda, miła kobieta, z zapałem do nauczania. Przypatrzcie się jeszcze raz - tak naprawdę zaraz przechodzi na emeryturę, a ten jej uśmiech pojawia się tylko wtedy gdy ktoś, kogo zapyta się nie nauczył (': Może tylko to ostatnie się zgadza, lubi nas uczyć, aczkolwiek my niezbyt lubimy być przez nią uczeni, haha. Ale na chwilę obecną, żegnaj pani Basiu!



Juki*-*Juki
Look robiłem wczoraj, wczoraj go nie lubiłem, ale teraz matematyka, Pana B. bardzo lubię. No generalnie wystawił mi 4 na koniec i jestem hepi (myślałem, że dostanę 3). No a czemu go tak nie lubiłem? No w sumie jest sympatyczny ale ciągle nudno na tych lekcjach nic innego niż do tablicy idź ty, a później ty ;p Czasem tekstem walnie no ale generalnie nie. 
Wykonaj zadanie i zgarnij nagrody!
Do 'Odliczania do Wakacji' chcemy również włączyć naszych czytelników. Dlatego też codziennie do wygrania będą różne nagrody. Wystarczy wykonać zadanie i wstawić je pod #ODW.


Wyniki ODW #6

GretaDragon
Więc nie na widzę matematyki ponieważ ciągle mam inną nauczycielkę a w tym roku jest najgorsza ponieważ nic nam nie pozwala robić na lekcji nawet jak się moja koleżanka spytała mnie o zadanie (jak je wykonać) to już nas z karciła i powiedziała że będziemy miały poprawne zachowanie z jej przedmiotu i do tego ubiera się jak na dyskotekę ( bluzki z dekoldem i spódniczka przez którą *** jej widać) Dlatego nie na widzę matematyki. A Teraz pora na mem by nie było samego pisanka ❤ *niestety nie jest on mojego autorstwa*



AngellPatty
Przedmiotem z którego idzie mi najgorzej w szkole to historia xd Jakoś za dużo tych dat, wyjaśnień i wgl. *2 na koniec roku yoł*



Tika7
'Po prostu nie lubię niemca ze względu na nauczycielkę. Traktuje nas jak dzieci w przedszkolu.🍭 (wolę angielski) A taj na serio to nie mam zagrożenia z tego przedmiotu.

Kolejna odsłona pojawi się na MrsMomio, serdecznie tam zapraszamy!
Nie zapomnijcie wziąć udziału pod #ODW, powodzenia!

UWAGA!

Każde zaległe ODW będzie nadrobione po 23 czerwca

5 komentarzy: