Menu rozwijane

18 czerwca 2017


Ankietę dostarczyły profilki.pl

9 komentarzy:

  1. Wszystkie pomysły świetne, ale mi najbardziej przypadła do gustu Atlantyda :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tęcza 17%
      Momio siedzące na plaży oglądające MyMomio 19%
      Atlantyda 14%
      Statek 3%
      Morze 10%
      Takie jak jest 7%
      Każda przebrana na inną porę roku 11%
      Ktoś przebrany jak nad morze i za nim tło morza, ktoś inny jak w góry też z innym tłem itd. (: 4%
      Momio oglądające zachód słońce przebrane na letnie ubrania 10%
      każda ubrana tak samo, tylko każda ma inne soczewki 3%
      Jeden wspólny edit dziewczyn (: 1%
      Plażowanie :P 1%


      Powiedz, które albo napisz własną propozycję. (:

      Usuń
    2. A jakie jest pytanie? :D
      Bo u mnie jego też nie widać c;

      Usuń
    3. A jakie jest pytanie? :D
      Bo u mnie jego też nie widać c;

      Usuń
    4. ,,Jaki powinien być temat nowego wyglądu bloga?" :D

      Usuń
  3. ale jak mamy zrobic inna kazda osobe na inna pore roku jak nas jest 8XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zagłosować na Atlantydę ale gdy chce oddać głos pisze mi błąd 002 :/

    OdpowiedzUsuń