Menu rozwijane

21 czerwca 2017

Prezenty - Wersja damska

Witam!
Na Momio właśnie zawitały nowe prezenty, a ich motywem przewodnim jest dip dye.
Zobaczmy, co możemy tam znaleźć!

 
Spodenki mnie zauroczyły, powiem wręcz, że wolę wersję dla osób bez Momio Plus. Koszula również bardzo mi się podoba. Posiadam podomną w mojej prawdziwej szafie.


 
Krótkie koszulki są po prostu śliczne! Bardzo w moim stylu.
(kupcie mi jeee *^*)
Druga wersja koszuli również mi się podoba.

 
Spódniczka nie jest niezwykła, ale nie należy do drogich, także jest w miarę okej. Niezmiernie spodobała mi się sukienka - aż bije od niej wielkie "festiwal kolorów". Kombinezon przyjemny dla oka, aczkolwiek raczej nie do codziennego użytku.


 
Druga wersja kombinezonu również ciekawie się prezentuje. Kurtka pasuje do pierwszych szortów co bardzo mi się spodobało. Buty niestety są jak narazie pierwszą rzeczą, która mi się tutaj nie podoba. 
Raczej nie w moim stylu.


 
Chusta M+ nawet mi się podoba, lecz ta "żółta wersja" niekoniecznie. Czapka z daszkiem ciekawa, ale trochę droga, jak na takie nakrycie głowy.

 
Plecaczek ładny i niedrogi - polecam każdemu


Podczas pisania tego posta nie ma fryzury. Nie wiem, czy tak miało być, ale jeśli się pojawi, to potem o niej napiszę :)

Podobają wam się prezenty?
Lubicie tęczowe motywy?

10 komentarzy:

  1. Cudne są *-*
    Najbardziej podobają mi się spodenki z m+.

    ~Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy niestety się nie pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to ładne, ale jest mega zawiedziona brakiem włosów ;v

    OdpowiedzUsuń
  4. Te prezenty są w miarę ładne. Te spodenki mi się podobają, jak większość rzeczy. Szkoda że nie ma tęczowych włosów. (🦄) Lubię tęczowe motywy, ale bardziej w pastelu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczny i miły dla oka motyw . Brak włosów mnie nie zadowala , ale zdarza się.Kolorki mieszają w głowie , bardzo lubię takie stroje więc te prezenty będą moją "weną" do robienia ciekawych stylizacji .-
    ~Kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście powiem, że te prezenty są wykonane byle jak (są nieco wykonane gorzej niż zwykle), jednak rozumiem to z względu na ostatnią aktualizację.

    Jak większości osobom bardzo mi brakuje nowej fryzury dip dye, była by tu idealna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie 3/10 bo niektóre mi się podobają ale jakość i wykonanie takie do dupy no i te kombizeny brzydkie, buty brzydkie no i nie ma fryzury więc do d**py

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale podobają mi się te fioletowe buty. Na pewno je wykorzystam do jakiegoś looku. Oczywiście spodenki też są moimi ulubieńcami w tych prezentach. Co do reszty to nie jestem przekonana.. Prezenty jakoś mnie nie zadowalają, czekałam na coś lepszego.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń