Menu rozwijane

13 czerwca 2017

Minionkowe paczki!

Hej!
Dzisiaj w paczkach pojawiło się coś, z czego spora część Momiowiczów powinna się ucieszyć.
Co prawda, nie należę do tej grupy szczęśliwców, natomiast tematyka paczki wydaje mi się być w porządku.
A oto i nasze minionkowe ubrania:

Wersja damska
 

Wersja męska
 

Najbardziej z całej paczki spodobały mi się buty. Spodnie też są ciekawe i zapewne nadadzą się do kilku stylizacji, natomiast bluza wydaje mi się za bardzo "tematyczna" i "jednorazowego użytku". Mimo wszystko jestem fanką bardziej uniwersalnych rzeczy.

Jesteście fanami minionków i rzeczy z ich wizerunkiem?
Zamierzacie kupić paczkę?

8 komentarzy:

  1. Te rzeczy mają swój urok. Gdybym mogła, to bym kupiła tą paczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, jak dla mnie paczka jest słaba i czekam na coś lepszego. Oczywiście rzeczy są ładne i mają swój urok, ale jak dla mnie jest to za mało na paczki.
    Nie miałabym nic przeciwko gdyby rzeczy z minonkami zawitały do sklepu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Myślę, że może być tak samo jak to było w przypadku mrs. Teraz jest czas poprawiania ocen, ostatnich zaliczeń i po prostu nikt może nie mieć na to czasu.

      Usuń
    2. No a u nas już rada była we wtorek

      Usuń
    3. A u mnie jest dopiero dzisiaj. ;)

      Usuń