Menu rozwijane

23 czerwca 2017

#TopPokój - KONKURS

Cześć! 
Tutaj Dis.
Z okazji aktualizacji, która zawitała do nas 20 czerwca postanowiłam was trochę zachęcić do niej i zrobić konkurs! 

Polega on na umeblowaniu swojego pokoju z wybranym przeze mnie przedmiotem! Tak, to tyle. Trudne?
Wiem, że meble nie są zbyt tanim wydatkiem ale kto powiedział, że pokój musi mieć dużo rzeczy?

Wybrany mebel: 
Jest on w najtańszej cenie ze sklepu, czyli 750 diamentów.

Nagrody:


  (Diament oznacza prezent za diamenty, nie dla m+)

+Dodatkowo jeśli spodoba mi się jeszcze jakiś pokój, lecz nie zmieści się na podium dostanie ode mnie prezent za diamenty (nie za m+).

Jeśli osoba, która wygra będzie mieć 75 poziom dostanie ona zamiast momo(jeśli nie będzie ich chciała na jakieś inne konto) dostanie:
1 ms-  4 prezenty za diamenty(bez m+) wybrane przeze mnie.
2 ms- 3 prezenty za diamenty(bez m+) wybrane przeze mnie.
3 ms- 2 prezenty za diamenty(bez m+) wybrane przezemnie

Do kiedy i gdzie wstawić?

Zdjęcie pokoi robimy oczywiście w pokoju klikając na ikonę aparatu. Kiedy już je zrobimy wstawiamy posta na publiczny z hasztagiem #TP. Na wasze pokoje czekam do 7 lipca, a wyniki pojawią się w przeciągu 2/3 dni.



Pssst. Jeśli ten konkurs wam się spodoba co sądzicie o takim tematycznym konkursie z pokojami?
Co jakiś czas wybierana by była jedna rzecz, z którą robilibyście pokój. Piszcie czy takie coś by wam się podobało.

~Disnow Blacki

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio, dodali pokoje na momio? Grałam w to kiedyś, było fajne na samym początku, inne od wszystkich gier dla...dzieci. Coś w stylu fb, tylko bardziej kawaii *.*. Na momio zaczęło przychodzić coraz więcej ludzi typu ,,hej, jestem Ola, mam 6 lat". Wtedy zaczęły się aktualizacje, przez które momio zaczęło upodabniać się do MSP. Jakieś sklepy z ubraniami od lvl. Wyglądało to coraz bardziej jak typowe ubieranki. Odeszłam i widzę, że słusznie. Może jest to i fajna gra, ale dla młodszego towarzystwa według mnie. A jaka jest Twoja opinia? Zapraszam na blog:
    http://pozytywnapati.blogspot.com/
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału, bo nie wygram i tak. Pokoje mnie w ogóle nie interesują. Za wiele kasy idzie na to, żeby jakoś ładnie wyglądały, a u mnie teraz z diamentami krucho

    OdpowiedzUsuń