Menu rozwijane

29 czerwca 2017

•Czytelnik Miesiąca -Czerwiec• +INFORMACJE


Cześć! W tym miesiącu musiałam lekko przyśpieszyć wyniki. Wyjaśnienia znajdują się w informacjach, ponieważ są z nimi związane. Nie zmieniałam systemu liczenia, a samo zliczanie zakończyłam 29.06 o godzinie 15:00. W samych wynikach nie ma nic niezwykłego.

Komentarze osób najbliżej zwycięzcy:
Nula2205 kkskskkkkkskskkskskskkkkkkkkkskskkkkskkkkkkkskskskskskskskskkkkskkkkkkkkbbb (75)

Pejpier kkskdkkksdkdkskskskksdkskkdkdksdksdkkskdkskdkdkskdkkksdkskskskskkdkdksdkskksksksdkdkkbbb (88)

Komentarze zwycięzcy:
kskkskskkkskkskskskkskkskskkskskskskkskskskskskskskskkskskskskskskskskskkskskkskskskskskskskskskks (98)


Czytelnikiem miesiąca zostaje...
Gratulacje!
•••

Informacje
Teraz czas na szybkie wyjaśnienia dlaczego:
•brzydal i czytelnik (tak, zgadza się) są zawieszone
•wyniki czytelnika są przyśpieszone
•przyjęliśmy nowego redaktora
•kij wie co się stało z ODW

Może zauważyliście może nie, ale ostatnimi czasy piszę mało postów i ogólnie jestem mało aktywna. Było to spowodowane moim przygotowaniem do wyjazdu. Co za tym idzie -wyjeżdżam na całe wakacje i bardzo możliwe, że nie będę miała internetu. A nawet jeśli, to nie będę miała tak czy siak na niego czasu. Z tego powodu blog zostaje pod opieką redaktorów na ten czas. Konkursy (brzydal i czytelnik) są zawieszone, ponieważ nie wiem czy ekipa podejmie się ich organizacji, wcześniej sama się wszystkim zajmowałam. Przyjęliśmy cry do ekipy, ponieważ mel odchodzi, a o mnie już wiecie. ODW jakoś umarło, sama z braku czasu nie poświęciłam mu uwagi, a redaktorzy zapewne musieli zająć się szkołą.

Do zobaczenia po wakacjach!

11 komentarzy: