Menu rozwijane

24 czerwca 2017

Sylwester powrócił w paczkach!

Dzisiaj w paczkach pojawiło się coś, czego bynajmniej się nie spodziewałam. 
Mamy wakacje, więc może jakieś sukienki, fryzury z warkoczami, ubrania z palmami, wakacyjne animo...
Otóż nie!
Są to fryzury, które ostatni raz mieliśmy przyjemniść widzieć w Sylwestra.

 
  

Fryzura nigdy nie należała do moich ulubionych, ale rozumiem,
 że Momio ostatnio sporo napracowało się nad aktualizacją, więc zakładam, że przez jakiś czas paczki nie będą powalające.
Wersja kolorystyczna jest całkiem przyjemna dla oka, a jeśli lubicie fryzury z brokatem, to ta paczka jest idealna dla was.

Podobają wam się fryzury?
Jak tam wasza średnia na koniec roku? :)


10 komentarzy:

  1. Mam pytanie: Prowadzę bloga saw momio i chciałabym,żeby w pisaniu postów pomagali mi redaktorzy,ale nie wiem dokładnie na jakich zasadach się to odbywa,czy mam podać tym osobom moje hasło na bloggera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu wchodzisz na swojego bloga i w prawym górnym rogu jest napis ''projekt''. Klikasz w niego i Ci się pokazują po lewej taki pasek. Na tym pasku klikasz opcję ''ustawienia''. Zjeżdżasz tam na dół i masz kolumnę ''autorzy bloga''. Jesteś tam ty jako administrator. Pod awatarkiem i Twoją nazwą jest ''dodaj autorów''. Klikasz tego plusa i wpisujesz g-mail osoby, która ma dodawać posty tak jak ty.

      Usuń
  2. Fajne włosy. Wersja męska średnio mi się podoba. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam je, ale ich nie kupiłam, bo miałam mało kasy ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie specjalnie podoba mi się fryzura lecz da się przeżyć. Z mojej średniej się cieszę bo mam 4.91 C:
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  5. hah, mam takie niebieskie, ale średnio mi się podobają...
    Aha i moja średnia to 5,58 i jestem z siebie dumna C:

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to też nie jestem zadowolona z tej paczki. Jeśli chodzi o kolor włosów to jest idealny, jednak efekt wizualny fryzury nie jest już taki przyjemny, ale to zależy od gustu.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te włosy, w kolorze niebieskim. Drogie były, sześć szafirów to nie mało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam, w takim kolorze jaki jest w paczkach. Tak naprawdę to nie wiem czemu je kupiłam, bo ich nie noszę, ale chyba zacznę.
    ~ pieseczek02

    OdpowiedzUsuń