Menu rozwijane

29 marca 2017

Włosy, które są już 5 raz na Momio!


Nie, tytuł wpisu to nie żart. Obecny prezent za paczki pojawił się już piąty raz na Momio! Osobiście myślałam, że to drugi, czy trzeci raz. Z ciekawości postanowiłam prześledzić Insta, aby zobaczyć co i jak. Przygotowałam dla Was krótką historię tych fryzów:

Pierwsze wzmianki o kolorowych fryzach pojawiają się przy początkach samego Momio. Na screenie widzicie marynarską kolekcję, która była w sklepie. Nie wydaję mi się, aby fryz należał do tej kolekcji. W każdym razie, wiem jedno -są bardzo stare. Do tego, na pewno były w sklepie, a nie w paczkach/prezentach, o czym świadczą inne wersje kolorystyczne, które napotkałam.


Włosy następnie pojawiły się w paczkach. Wg. mnie w najlepszej wersji kolorystycznej z tych wszystkich.


Ponownie paczki.


I wiecie co? Paczki!


I tym sposobem jesteśmy przy najnowszej wersji. Fryzury będą dostępne tylko jeden dzień, Jutro już prawdopodobnie pojawią się jakieś nowe 'podarunki'.


Co myślicie o takim przywracaniu rzeczy na Momio?
Która wersja Wam się najbardziej podoba?

5 komentarzy:

  1. Lol szczerze to ja widzę je pierwszy raz, ale to dlatego ze jestem od niedawna na momio od stycznia tego roku! Wydaje mi sie ze skoro te włosy są juz 5 raz to juz to "MostWanted " nie jest! Ogólnie to włosy dla chłopaka podobają mi sie o wiele bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ! Dla chłopaków tym razem są lepsze i ładniejsze ^-^

      Usuń
  2. Te z niebieskim są spoko, tęczowe widziałam, ale nie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wszystkim przypadły do gustu<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. mi chyba ta z jasnym blondem najbardziej się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń