Menu rozwijane

24 marca 2017

Dostawa!

Hej!
Jak zapewne wiecie trafiła do nas nowa dostawa.
Zobaczmy co ciekawego dodali do sklepu!

 
Buciki bardzo zacne. Niby takie zwykłe, ale mają to coś :)

 
Szminki są cudne! Kolorki jak i "teksturki" są bardzo ładne.

 
Torebka za Momio Plus jest super, druga wersja gorsza.

 
Włosy niby ok, ale... Tak grzywka mnie boli 0_0

 
Kurtałki jak kurtałki, szału nie ma.

 
Kocham *^*

 
Jedne z nielicznych długich spódnic, które mi się podobają.

 
Śliczne koszulki! Bardzo mi się podobają :)

 
Spodnie jak spodnie, te za szafiry są ok.

 
Tu się dość zawiodłam 
Mogło być lepiej xdd

7 komentarzy:

  1. Kolekcja podoba mi się i jest jak najbardziej w moim guście. Bardzo podobają mi się szminki </3 Włosy jakoś mnie nie zachwycają, ale kupiłem te zielone bo... bo tak xDD Kolekcja jak dla mnie na TAK

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy są mega bo są melanie martinez *^* już kupione ;) usta też *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kolekcja jest super! A wasz blog jeszcze lepszy hihi. Czekałam na tego posta caaały dzień<3 Najbardziej mi się podobają szminki (: Są takie mraśne huehue. Dobrze, że informujecie innych graczy, a że ten post jest przydatny, interesujący i fajny to właśnie te 3 opcje zaznaczyłam =)
    Pozdrawiam :*
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała szafiry, to bym kupiła te cudne włoski... Kolekcja jest supi
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio:)
    Tylko kupiłam najgorszy kolor włosów *PŁACZĘ*
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. Melanie awwh ^^ Kocham tą dostawę <3

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. nw czy kupić te włosy! sa całkiem ładne ale zal mi szafirów ;/
    blacknka

    OdpowiedzUsuń