Menu rozwijane

19 marca 2017

Edity na Momio - #04

Hejcia Klamerki!

Dziś będzie specjalna edycja waszej ulubionej serii na tym blogu!

Wraz z Naho i Cer będziemy oceniać nasze edity.

Zacznijmy więc!


Cermenina


Naho: Buciki bardzo mraśne, obrazek ładnie zrobiony, czego chcieć więcej?
Myślę, że fajnie by wyglądały w innych kolorach, ale białe też są ok. Ocenka to 9/10

Juki: Edit całkiem kreatywny. Podoba mi się, że Cer utrzymała stałą pastelową kolorystykę! Nie wiem co tu jeszcze dodać, edit jest wspaniały! Ocena 10/10


Juki


Naho: Wybrałam jedne z nielicznych włosów Jukiego, które mi się naprawdę podobają *sory Juki*
Ale te są bardzo ładne. Ogólnie ocenka to 8/10

Cer: Nie kojarzę za bardzo podstawek od tych włosów, więc nie mam jakiegoś punktu odniesienia. Pomijając, edit jest całkiem fajny. Plusik za zastąpienie Momio cieniami. Fryzury, które są głównym tematem pracy również są ciekawe, nie pogardziłabym takimi na naszej gierce. Nie jest to coś wow-wow-waw, więc takie 8,5/10.


Naho


Cer: Wybrałam ostatni edit Naho jaki opublikowała. Jest mrocznie, jest mraśnie i w sumie bez większych uwag. Zmieniłabym tylko twarz tej dziewczynki, odnoszę wrażenie, że jest lekko niespójna z całością. Temat już trochę oklepany, ale wykonanie jest dobre. 8/10

Juki: Edit jest mrrrr zwłaszcza te kokardki. Włosy są według mnie trochę słabe, nie robią efektu wow-waw-wow. Krew jest dobrze zrobiona. Ocenka 8/10


Dziękuję za przeczytanie tego posta i zapraszam was do oceny tych oto editów w komentarzu!

Życzę wam Miłego Dnia!


7 komentarzy:

  1. Śliczne Edity!❤

    ~julia 32

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze buty są w miarę okej, na pewno bym kupił i pasowałyby do wielu stylizacji. Edit Jukiego jest na prawdę ładny i wcale nie wyglada jak edit super! Trzeci edit bym na pewno czasochłonny, jest tez ładny jednak nie w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria jest naprawdę super. Edity podobają mi się bardzo
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkich autorów tych editów śledzę na bieżąco (ja taki stalker). Nie wiem dlaczego ale ostatnia bardzo mi się spodobała, jest taka mroczna i to jest w niej fajne.
    Pierwsze buciki są takie słodziutkie, kochane jak Cer XD
    A w sumie drugie od Jukisia to tak.. neutralne mam odczucia, nie jest nic przesadzone po prostu ładny edit włosków tyle xD

    OdpowiedzUsuń