Menu rozwijane

13 marca 2017

Podsumowanie Tygodnia #2

Hej!
Witam już w drugim podsumowaniu tygodnia!
Bardzo się cieszę, że seria się przyjęła.
Z małym opóźnieniem, ale ruszamy.
Zaczynajmy!

Looki

Cukierkowa Dostawa 


Tutaj nie miałam za bardzo weny, ale wyszło... Cukierkowo i uroczo. Szczerze nie przepadam za aż tak abstrakcyjnymi ubraniami, ale dałam radę.

Momio Plus

Kocham tą kurteczkę! Cała stylizacja również bardzo m się spodobała.
ogólnie z czymś mi się kojarzy, ale nie mam pojęcia z czym :f

Co nowego na Momio?
-Wyniki Tygodniowego Brzydala! *klask klask klask dla zwycięzców i wyróżnionych*
-Cukierkowa Dostawa
-Tiki przeniósł się w czasie
-Specjalne wydanie HorN'a
-Ban dla Jukiego *złego gałgana*

^ Za dużo tego nie było, ale mimo wszystko ^

Wywiad
Dzisiaj wywiad z jakże skromną osóbką i czytelnikiem miesiąca, czyli pumpchkin!

Naho: Jak to jest być czytelnikiem miesiąca? ^^
Pumpchkin: Jest to dla mnie mega zaszczyt i wyróżnienie, ze mogłem zostać pierwszym czytelnikiem miesiąca 😉
N: Od kiedy czytasz nasz blog?
P: Hmm.. wydaje mi się ze wchodzę na bloga jakoś od grudnia, ale komentować zacząłem jakoś w styczniu.
N: Jakieś ulubione serie? Zmieniłbyś coś w naszym Blogu?
P:  Najbardziej podoba mi sie seria HoN, ponieważ mogę zobaczyć style innych osób oraz mogę się czasem trochę zainspirować 😉 Czy bym cos zmienił? Wydaje mi sie ze nie! Blog jest wg mnie dobrze rozwinięty. Jedyna opcja jaka bym dodał przy konkursach np przy brzydalu to taka ze aby wsiąść udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga 😉 Myśle ze pomogło by to w rozwoju bloga. Oczywiście to tylko taki mały szczegół xd
N: Ok, może teraz takie luźniejsze pytanka :j Czym sie interesujesz, co robisz w wolnym czasie?
P: Słucham muzyki to najczęściej robię w wolnym czasie xD Lubię tez układać puzzle💕 Lubię spotykać sie ze znajomymi 😉 
N: Dlaczego damskie konto?
P: Mam tez męskie konto na którym grałem może tydzień 😉 Stwierdziłem ze konta męskie są zaniedbywane. Dziewczyny maja więcej ubrań i fajniejszych. Jest w czym wybierać 😉 To konto mam od niedawna w poniedziałek minie 2 miesiące od kiedy gram 😉



Temantyczna ciekawostka

Dzisiaj 5 ciekawostek o czekoladzie!
1. Zapach czekolady wpływa pozytywnie na fale mózgowe odpowiedzialne za relaks.
2. Każda, ale to absolutnie każda wyprawa kosmiczna (zarówno amerykańska, jak i rosyjska) miała na wyposażeniu czekoladę!
3. Angielskie słowo „chocolate” pochodzi od języka Azteków i słowa „Xocolatl”, które z kolei znaczyło… gorzka woda.
4. Lays sprzedawało przez pewien czas limitowaną edycję chipsów ziemniaczanych pokrytych mleczną czekoladą… oczywiście w USA.
5. Wynalazca ciasteczka z czekoladą (takiego jak na zdjęciu) sprzedał pomysł firmie Nestle, w zamian za dożywotni zapas czekolady…

Źródło: http://zalajkowane.pl/17-ciekawostek-czekoladzie/

Czytelnik tygodnia
I tutaj małe zaskoczenie, bo pod hashtagiem #CTygodnia pojawiło się wiele interesujących zgłoszeń.
Ciężko mi było zdecydować się na jedno, więc postanowiłam zrobić 3 miejsca.
1 miejsce otrzymuje obiecany prezent za szafiry, a pozostałe 2 po momo jednorożcu.

3 miejsce
blacknka i jej wiersz, który tutaj przytoczę
Cer to nasza modka jest i bloga prowadzi też! Fajne postu wrzuca tam i tym czas umila nam. Jest przemiła i zabawna a każdy jej look jest ładny. Jednak wiersz ma byc o blogu, mymomio dokładniej mówiąc nie polecić go nikomu to jest zbrodnia! Znajdziesz tem konkurs na look i super serie hot or not. kto nie kocha tego bloga dostanie kare od Boga! Dla Cer i jej bloga❤


2 miejsce
Cudny rysunek ANGELINY24
*Coś mi się nie chciało obrócić xd*


1 miejsce 
Madera i jej śliczny edit


A swoje zgłoszenia na za tydzień możecie stale wrzucać pod #CTygodnia

To by było na tyle!
Do następnego :)

10 komentarzy:

  1. aż miło sie patrzy na takie podsumowanie
    Tak jakby sie wspominało dawne dzieje, ktore wydarzyły sie jeszvze przeciez w tamtym tygodniu XDDDD
    A ten edit jest rzeczywiście śliczny!
    Gratulacje wszystkim zwycięzcom, ten
    Do zobaczenia
    Ja
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukierkowa dostawa jakoś nie była najlepsza. Jak dla mnie jedna z gorszych! Prezent momio+ to BOMBAA! Jedna z najlepszych rzeczy EVERR. Wywiad bardzo super! Bardzo fajna i miła osoba. Skromna i wydaje sie super 💕 Praca z numerem 1 jest na prawdę mega fajna i podziwiam za jej wykonanie. No i bardzo ciekawe ciekawostki Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Juki dostał bana? XDDDDD (Ja i Mój Nieogar XD)
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej dostawy podobają mi się włosy m+, tą kurteczka prezent m+ jest boska!
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzieć swój edit na 1 miejscu, nie umiem opisać tego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej! mój wierszyk....super pomysł z tym podsumowaniem
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Zdecydowanie trafiony pomysł z podsumowaniem tygodnia, wiele osób jest zachwyconym takim postem i ja również. Świetny edit i rysunek <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post
    Super pomysł
    Super edit
    Super rysunek
    Wszystko super
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  10. MIŁO WIDZIEĆ SWÓJ RYSUNEK^^ ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń