Menu rozwijane

10 marca 2017

Nowa dostawa!- wersja męska

Hej! Tu Dis.
Juki już napisał o damskiej to ja napiszę o męskiej :p bo myślę, że też jest ciekawa ^^
Zaczynamy! 
Tutaj pierwsza część bluzek. Nie są złe, nosiłabym. 
Tu druga część. Ta bluza z nutellą em nie przypomina mi nutelli xD Gdyby nie Juki nie wiedziałabym, że to nutella xD

Pierwsze spodnie to takie dresy jak u dziewczyn a drugie spodnie to zamiennik spódniczki. Chciałabym aby dziewczyny też miały te spodnie bo czemu nie.

Dziewczyny mają chyba tańsze te buty :D O! Jednak teraz każdy ma po 3 szafiry.. rano były po 2 ;) Mi udało się je kupić po tańszej cenie! <3

Kocham to xD 

Bardzo ładne włosy muszę powiedzieć. Czarny wygrywa wszystko <3 szkoda, że nie ma blond. 

Dodatki jak u dziewczyn. 
Ale sad bo dla dziewczyn ta żółta jest dla m+ nieładniemomionieładnie

Nie powiem jak to wygląda... ale na pewno nie jest to czekolada xD

Szkoda, że nie ma też różowych 

Coś czuję, że to podbije momio xD


~~Disnow Blacki 

5 komentarzy:

  1. Tak samo fajne jak dla dziewczyn
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same wrażenie jak dla kolekcji damskiej. Nic specjalnego. Ciekaw czemu chłopaki maja tańsze włosy? Xd Ale moim zdaniem były lepsze kolekcje,a to jest jedna z gorszych.

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę z tymi włosami to racja. Cofamy się do średniowiecza gdzie dziewczyny były gorsze ; P

      Usuń
    2. Tłumaczą to tak: Włosy dla chłopców są tańsze, ponieważ zajmują mniej pracy grafikom.

      Usuń
  3. Nie wiem dlaczego ale śmieszy mnie ten workowy cukierek na głowę :D
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń