Menu rozwijane

31 marca 2017

Ważna informacja dotycząca Tygodniowego Brzydala


Tygodniowy brzydal odbywa się co dwa tygodnie, tym razem to się niestety zmieni. Konkurs powinien rozpocząć się jutro, ale zacznie się dopiero 8 kwietnia, czyli tydzień później. Jest to spowodowane małymi zmianami i tym, że miałam na to mało czasu,a nikt inny brzydala nie napisze. Dodatkowo konkurs koliguje z czytelnikiem miesiąca. W 18 edycji pojawi się regulamin dla sponsorów. Nie, to nie żart na pierwszego kwietnia. Do następnego!

13 komentarzy:

  1. :( Poczekam <3. Zapowiada się ciekawie z tym regulaminem, uuu *-*.
    Mam nadzieję, że kiedyś i tak te moje czekające w piwnicy MoMo zostaną bum, dane xD
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ;/ czekam z niecierpliwością na 8 kwietnia C;

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ciekawi mnie ten regulamin dla sponsorów. I już nie mogę się doczekać 8 kwietnia <3
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za grafika? xD spoczko :) i kiedy wyniki czytelnika miesiąca?
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. wg fajnie ze na waszym blogu są takie konkursy :)
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. o co chodzi w tym brzydalu napisz mi na profilu ok nick to wiki 1590

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśle ze regulamin sie przyda i wprowadzi konkretne zmiany do konkursu ;) czekam na 8 kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czuję, że regulamin się przyda. Sama miałam zgłosić się na sponsora w następnym brzydalu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie co będzie zawarte w tym regulaminie :) Bo chciałabym być sponsorką :)
    Ale Cer, mam pytanko: czm wgl mi nie odpisujesz?
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli piszesz pn-czw, a mnie nie ma w danym czasie, bądź jestem na chwilę to raczej nie odpiszę ;) Na weekend lecę całość, więc jeżeli teraz coś pisnęłaś to odpowiem

      Usuń
    2. A i chyba, że piszesz do mnie: 'co tam', 'dasz prez/momo', 'przyjmiesz do znaj' to nie odpisuję ;d

      Usuń