Menu rozwijane

07 marca 2017

Edity na Momio! - #01

Witajcie kaczuchy!

Jest to nowa seria! Chcę wam pokazywać Edity, które znalazłem na polskim momio! Przy okazji polecę dobrych edytorów.

Nie są to edity z instagrama.

Zacznijmy!

California Boy


Dlaczego akurat ten?: Strasznie mi się spodobał. Włosy, usta i oczy są rewelacyjne!

Co byś zmienił?: Balans bieli na włosach, strasznie matowe się wydają, ale i bez niego wyglądają extra!

Ocena: Myślę, że na sam początek mocne 9,5 na 10.


2006mila


Dlaczego akurat ten?: Pierwszy polski edit animo jaki widziałem, poza tym jest świetniusi!

Co byś zmienił?: By animo było bardziej widoczne.

Ocena: Takie 9 na 10


Amy D


Dlaczego akurat ten?: Foksi się spodobał to takie zobaczyłem i hmmm... Fajowskie! 

Co byś zmienił?: Chyba nic, edit jest dopracowany.

Ocena: Jak powiedziałem, fajowskie, ale nie aż tak fajowskie więc zam tutaj ocenkę 8 na 10.

Podobał ci się post?

Chcesz więcej?

Daj znać w komentarzu!

Miłego Dnia!

8 komentarzy:

  1. Mogło by być więcej takich editów.. (: bardzo fejne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnefajne, mi osobiście bardzo podoba się zabieg lekkiego schowania animo u Mili. Wygląda to sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy edit jakoś mi sie nie podoba za bardzo chyba to kwestia gustu. Animo jest fajny i ładnie odparowany. Trzeci Edit jest fajny i sam kupiłbym takie włoski na momio

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są ładne. Najbardziej podoba mi się trzeci
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Domagam się więcej! XD Trzeci zdecydowanie zawładnął mym serduszkiem.
    -Bu.sia (nie chciało mi się już logowaać xDD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście, nie podoba mi sie pierwszy edit. Nie wiem sama, co mi nie pasuje w nim¿ jakby spojrzeć to jest śliczny, ale cały efekt psują oczy według mnie ): ale, dżizzzzasss, zakochałam sie w tym animo jeju <3 ale tak właściwie... co to jest XDDDD
    no to ten
    Wiktoria aka xwitexxx

    OdpowiedzUsuń