Menu rozwijane

28 marca 2017

Ulubieńcy #2 -Gościnnie Leia26

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach!
•••

disnow blacki:
Look podoba mi się. Nie wiem czy jest w moim stylu nieiksde ;) ale podoba mi się. Kocham te buty. KOCHAM. Włosy też super, mi się bardziej ten kolor podoba. A wam?


Leia26:
Ten look jest bardzo w moim stylu. Z nowych prezentów wybrałam te śliczne buty. Takiego typu butów jeszcze na momio nie widziałam XD. Oceniam ten look na 10/10 ^^



Cermenina:
Kolejne eksperymenty! Zawsze bardzo chciałam wykorzystać te spodnie, ale jakoś nie było okazji. Co dziwne, mam wrażenie, że tu pasują choć nie pasują. Niech sobie zostaną. Co do mojego ulubieńca -loff go i tyle.



•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Czy macie jakiegoś 'ulubieńca'?

22 komentarze:

  1. Ja też kocham te butki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zauroczyła ta kokardka oraz spodnie za 3 szafiry <33 A tak apropo, to zgłaszam się że jestem chętna do następnego posta z tej serii :)
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serię. Wszystkie stylizacje są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie moje ulubione rzeczy z prezentów które również posiadam! Cudowne rzeczy, śliczne looki! Najbardziej jednak przypadła mi do gustu stylizacja gościa tego postu czyli Leila26. Tez sie zgłoszę a co mi tam xdd może tym razem sie uda ;)

    Pumochkin

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem z prezentów są spódniczki za diamenty, niby takie zwyczajne, ale mają w sobie to coś. :D

    Chętnie się dołączę do ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę też przyjść goscinnie?
    shaula

    OdpowiedzUsuń
  8. Disnow świetny look ♥ (Tak, ja być chętna do kolejnej części ^_^)

    OdpowiedzUsuń
  9. Disnow świetny look ♥ (Tak, ja być chętna do kolejnej części ^_^)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dissss ale zajefajny lookkk *U* <3 moim ulubieńcem jest kokarda C;

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej chciałabym bardzo być w którymś z ulubieńców bo jest to super rzecz na blogu moja ulubiona rzeczą są trampki do kolan *^* -kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  12. chciała bym być w kolejnym poście ! super ta seria ;3 ~grzelek

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne looki. Ciesze się że miałam tą przyjemność być gościem w ulubieńcach.
    Leia26

    OdpowiedzUsuń
  14. MG BYĆ WASZYM GOŚCIEM ? ^^

    OdpowiedzUsuń