Menu rozwijane

08 marca 2017

Co tam w Danii?- Reklamy, których u nas nie ma+ Mini ciekawostka!


W ramach ciekawostek postanowiłam napisać dla Was ten krótki post. Zrobiłam dziś mały przegląd wszystkich serwerów. Okazało się, że to właśnie w Danii jest najwięcej reklam. Zebrałam dla Was te ostatnio aktywne. Umieściłam tu profile, które były aktywne w marcu. 
Ostatnia aktywność: 4/3/2017


Ostatnia aktywność: dzień temu
Ciekawy ten profil. W opisie mają nawet link do własnego Spotify.


Ostatnia aktywność: 3/3/2017


Ostatnia aktywność: 4/3/2017


Ostatnia aktywność: 5/3/2017


+Ciekawostka  Jeżeli jesteście bardzo uzależnieni od Momio albo cierpicie na bezsenność to już o 4 rano możecie grać! W Finlandii jest jedna godzina do przodu. Screena zrobiłam o 22.

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawił mnie profil "Momio Music". Ciekawi mnie czy kiedyś te profile bedą u nas czy raczej nie?! Wg któryś serwer ma tez profil Ariany Grande <3 juz nwm jaki. Szkoda ze u nas nie ma Xd na pewno bym dodał do znajomych he

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post ^^ Świetne jest to, momio założyło Spotify. Chyba zacznę częściej grać na Duńskim serwerze (nwm jak to odmienić xd)

    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kazdy, najbardziej zachwycam sie "momio music" bo po prostu... sgahshhahsgah
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że u nas nie ma tylu ciekawych profili. Ale na tym serwerze mają też więcej ubrań (chyba)
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post naprawdę. Muszę założyć profil na Duńskim momio, zobaczę sobie ich profil na Spotify. Ubolewam nad tym,że u nas nie ma takich reklam związanych z muzyką, bylibyśmy wszyscy na bieżąco z nowościami.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam, że zaciekawił mnie temat o Duńskim momio i założyłam sobie konto tam xd profil Momio Music ma tylko piosenki ;) ubrań nie jest więcej. heh xd Jak ktoś założy konto to niech zaprasza mnie : natalie123
    Na Polskim momio jestem : jalaQ
    Pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. na szwedzkim mam 38 reklam cel zobaczyć ile będe mieć w danii i szwajcarji :)
    super post kocham tego bloga
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  8. szwedzckie momio ma reklame inna niż tu ae nie pamietam jaka

    OdpowiedzUsuń