Menu rozwijane

03 marca 2017

Nowa Dostawa - Oscary

Dzień Dobry!

Z tej strony Juki!

Chcę wam przedstawić nową dostawę, która jest inspirowana Galą rozdania Oscarów.




Ta pierwsza sukienka jest rewelacyjna! Dwie pozostałe są okej.


Jestem zachwycony tą białą bluzką, ale w wersji momio plusowej nie podobają mi się kolorki. Top również extra! Tylko 2 szafirów bym na niego nie wydał :/


Spódnica nie jest w moim guście.


Spodnie jak zawsze super!


Butki są niesamowite!


Słabiutkie... Teraz nie wiem czy to opaska czy jakiś diadem xD


Nieziemskie! Ten rudy kolor jest świetny, ale blond też jest niczego sobie 😉


Statuetka Oscara! Zastanawiam się czy nie kupić sobie na pamiątkę.


Ta kolorowa jest fajowa 😎 Te dwie pozostałe były bodajże na walentynki, ale nie dam sobie głowy uciąć.


Chyba marynarki, świetne marynarki.

To by była cała dostawa!

Mam nadzieje, że post się podoba i życzę Miłego Dnia!


.




7 komentarzy:

  1. Jest spoko. Już chcę mieć Momio +, aby sobie to wszystko kupić :<
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem parę rzeczy m.in. czarną sukienkę, bo fioletowa jakoś do mnie nie przmawia. Wszystkie bluzki, w szczególności podoba mi się za ta szafiry jest mega fajne i właśnie takiej bluzki mi brakowało >

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy ale najlepsze chyba włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. Już kupiłam tą jedną bluzeczkę
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie rzeczy są fajne. Mnie najbardziej podobają się włosy, ale już nie mam szafirków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoski zapragnęły mym sercem. Przecudowny jest każdy kolorek. Oczywiście musiałam kupić :D Łącznie wydałam za wszystko ponad 1000 szafirów, ale nie żałuję bo naprawdę są cudne te ubranka :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń