Menu rozwijane

31 marca 2017

Dostawa!

Hej!
Na Momio pojawiła się nowa dostawa.
Zerknijmy więc na nowe ubrania.

 
Spódnice są całkiem ok. Niebieska wersja przypadła mi bardziej do gustu.

 
Podobne klimaty jak na Halloween. Momio chyba lubi kościotrupy/szkielety. Jako fanka Undertale jestem zaszczycona.
 
Hm... Te szelki są całkiem ciekawe, natomiast to kompletnie nie moje kolory. Pozostałe kombinezony wyglądają uroczo.

 
Spoczko T-shirty z ładnym nadrukiem. Czego chcieć więcej?

 
Różowa wersja bucików kojarzy mi się z tymi cukierkowymi. Coraz więcej butów na "wysokiej poderzchwie" Jakby nie patrzeć bardzo mi się ten fakt podoba.

 
Czy to ma być martwy kotek!? :c Proszę mi tego nie robić. 
Zakładamy, że kotek ma po prostu dziwne oczy.

 
Fryzurka ładna, ale jak to już Cer wcześniej wspomniała, jest trochę wysoka. Możliwe, że skuszę się na niebieski wariant.

  
Chyba ostatnio od Cer i Jukiego zaraziłem się modą na dziwne kurtki, więc propozycja za 2 szafiry trafiła już do mojej szafy.

Mdły kolor, wcześniejsza wersja kolorystyczna lepsza.

  
No nie wiem... Możliwe, że kupię wersję M+ 

 
Kupione. Pewnie nigdy mi się nie przyda, ale uwielbiam kolczyki na Momio.

Bransoletki trochę kojarzą mi się z Soy Luną. Przynajmniej nie są zielone.

  
No i pasek. Czy tylko ja mam ich dość sporo, ale mało kiedy mam przyjemność ich używać?

Jeśli mam być szczera,
 to dostawa ogólnie nie jest w moich klimatach,
 ale znalazło się kilka rzeczy, które trafią do mojej szafy. 

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

7 komentarzy:

  1. Dostawa nie jest najgorsza, ponieważ myślę ze kazdy znajdzie coś dla siebie :> Kupiłem parę rzeczy, ale chce jeszcze kilka kupic jednak mnie nie stać i musze zarobic xdd

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie jestem jakoś szczególnie zachwycona, natomiast na kilka rzeczy chyba się skuszę ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka za szafiry, platformy i jak ty to określiłaś "dziwna kurtka", są NAJLEPSZEEEE
    Myślę że te legginsy też są interesujące i chyba wylądują w mojej szafie ;D
    ~ amel-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. buty sa cute!!!!!!!!!!!!!!
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ta dostawa nie przypadła mi do gustu :/ Szczerze zawiodłam się. Ale skusiłam się na kilka rzeczy z tej dostawy. Te spódnice są śliczne szczególnie ta niebieska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogolnie motyw calej dostawy jest okey ale nie postarali sie z ciuchami moim zdaniem i fryzura tez mi sie nie podoba :l

    OdpowiedzUsuń