Menu rozwijane

15 marca 2017

Snapa ciąg dalszy -Skam



Postanowiłam zrobić osoby post z zapowiedzą, która nie tyczy się włosów, ponieważ temat jest bardziej obszerny. Na Momio prawdopodobnie pojawi się dostawa inspirowana serialem 'Skam', co po Polsku znaczy 'wstyd'.

•••
O co w tym chodzi?
'Skam – norweski serial telewizyjny i internetowy, dramat społeczny opowiadający o współczesnym życiu grona młodzieży z Hartvig Nissen skole w Oslo. '

Źródło: Wikipedia (Link do całego artykułu)


Na zdjęciu kątem oka możemy zobaczyć słowa: backpack (plecak), jersey (golf), coat (trochę mi się tu ucięło i tego nie widać, płaszcz). Tych rzeczy między innymi możemy się spodziewać.
Wstawiam Wam tu parę zdjęć strojów dziewczyn ze 'Skam'. Dostawa pewnie będzie w tych klimatach. Osobiście bardzo się z tego cieszę.


Co myślicie?
Podobają Wam się takie ubrania?

5 komentarzy:

  1. DAJCIE MI TO NATYCHMIAST! AWWW

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak super juz nie mogę sie doczekać! Bardzo podoba mi sie koszula ta pierwsza mam nadzieje ze będzie ona w sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię wszystko muahahahahaha!
    SUPER!
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  4. tzn nie lubie Skam
    ALE TE UBRANIA SA S W I E T N E
    musze uzbierać pieniadze
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA!! MOJA KOCHANA NOORA <3 (William też ok)
    2 sezon najlepszy jejkuu
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń