Menu rozwijane

22 marca 2017

Tygodniowy Brzydal #17- Wyniki


Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!

Dod. nagroda od użytkowniczki Ema2000 w postaci czterech najsilniejszych momo i prezentu m+ wędruje do:
Mareq2

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci dziesięciu momo do serc wędruje do:
CzekoladovaMamb

Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo misia wędruje do:
lili5567

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci momo jednorożca, babeczki, tęczy, cukierków i reszty w dół wędruje do:
Kozlix

Dod. nagroda od użytkowniczki LittleCandi w postaci 12 momo wędruje do:
LenQa30

Dod. nagroda od użytkowniczki Pandorożcowa w postaci momo jednorożca wędruje do:
Maagduus

Dod. nagroda od użytkownika Zenio w postaci wszystkich momo do babeczki i prezentu wędruje do:
Cat Noir

Dod. nagroda od użytkowniczki Mini1122334455 w postaci dziesięciu momo do serc wędruje do:
Cat Noir

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci momo jednorożca wędruje do:
Rita*

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci prezentu do 450 diamentów wędruje do:
Cat Noir

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci momo misia wędruje do:
milika08

Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak Ema 2000, Cat Noir, Shaula, mellisa, LittleCandi, Pandorożcowa, Zenio, Mini, Cat Noir, czy też WikiXD2288 w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina) i wspomnij w komentarzu)



 



 



 


•••
Gratulacje!
Data następnego brzydala może ulec zmianie! Więcej info na dniach.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

25 komentarzy:

  1. JEZU NARESZCIE 1 MIEJSCE, DZIEKUJE AA
    *oklaski*
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie 1 - miejsce Look skopiowane ode mnie :C
    Przykro mi że ci którzy kopiują od innych look'i
    Dostają 1,2 miejsca ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam, jak juz chcesz oskarżać, to chociaz miej dowody?
      Gwarantuje, ze przed zrobieniem looku nawet nie patrzyłam na inne
      +nie widziałam żadnego podobnego

      Usuń
    2. Patrzyłam, i żadna praca przede mna (bo to by oznaczało ze skopiowałam) nie jest podobna do mojej, wiec ((:

      Usuń
    3. ogólnie to to stworzyłyśmy look'i w ten sam dzień a ja też nie patrzałam wcześniej na inne look'i ...więc to moze zwykły przypadek /
      może mamy po prostu takie same gusta ?

      Usuń
    4. To w takim razie musisz miec dobry gust, hahaha

      Usuń
  3. Gratki, ja już chyba nie biorę więcej udziału.
    -CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. smuteq~~ no nic. BĘDĘ PRÓBOWAĆ DALEJ I ZWYCIĘZCĄ SERDECZNIE GRATULUJĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wszystkim! Fajne stylizacje, a pierwszemu trzecie to na prawdę bomba! Jeszcze raz gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno spróbuję następnym razem�� tylko jeśli mogę zadać pytanie czemu jeden z tych chłopaków w dod.nagrodach ma aż 3?
    Przy okazji gratuluję zwycięzcom ��
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma aż 3 ponieważ spodobał się jego look aż trzem osobom ( :

      Usuń
  7. gratulacje wszystkim!
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim wygranym! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już nie będę brała udziału, ale zobaczymy
    Tyle razy próbowałam, i nic

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim ;____; Nigdy nie wygram i nie dostanę wyróżnienia ale cóż :") Dlaczego chłopaki mają zawsze wytróżnienie :____;
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze,że podoba mi się tylko jeden look z tych,które zostały wyróżnione. Niektóre są naprawdę niewarte bycia tutaj i patrząc na nie chce się powiedzieć "halo,co ta stylizacja tutaj robi"? Nie wiem dlaczego te dodatkowe nagrody zostały przyznane takim przeciętnym look'om,ale trzeba coś z tym zrobić,gdyż zniechęca to coraz więcej osób do brania udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorzy n i e maja na to wpływu
      Skoro sami fundują wyróżnienia, to czemu nie mogliby wygrać?
      A tak btw juz sie z tego tłumaczyli, nie moga wpłynąć na decyzje jaka podejmą, wiec
      xwitexxx

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zgadzam się. Niektóre wyróżnione looki są takie 2/10. Zastanowię się, czy barć udział w następnym brzydalu.
      ~Puunia

      Usuń
  12. Dodałabym do wyróżnień jeszcze parę looków, bo jak je przeglądałam to trafiłam na te bardzo udane.
    Oczywiście gratuluję pozostałym uczestnikom i życzę powodzenia w następnych brzydalach! :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pffff... Nie za ładne te looki. Cat Noir i milika08 (Sorry jak źle napisałam, to już w ogóle. Oczywiście musiała coś dostać Kozlix ;___; Dla mnie najładniejszy buł look Zaladei ;_____; A nic nie wygrał ;___; Chyba już nie biorę udziału w brzydalach ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój look Ci się podobał <3 niestety dałam go po terminie :/ A stylizacja Kozlix jest świetna ^-^
      Po prostu każdy ma swój gust.
      Bierz dalej udział w brzydalach. Może kiedyś Ci się poszczęści? <3

      Usuń
    2. Każdy ma inne gusta, następnym razem skusisz się na zostanie sponsorem dasz w tedy własne wyróżnienia swoim ulubionym lookom^^. No skoro Kozlix zrobiła ładny look to dlaczego nie mogła by dostać wyróżnienia?

      Usuń