Menu rozwijane

23 marca 2017

Nowa dostawa! ...ale nie u nas -The Boss Baby


Przechadzając się przed chwilą po duńskim serwerze, zauważyłam, że pojawiły się nowe ubrania w sklepie. Po czym lecę do PL zobaczyć resztę rzeczy, ponieważ nie mam wystarczającego lvl. Dostawy nie było, możliwe, że się jeszcze u nas pojawi, ale jest też taka możliwość, iż będzie tylko tam gdzie są reklamy z The Boss Baby. W dostawie jest coś jeszcze z kategorii biżuterii i tatuaży. Zapewne to twarz i smoczek z obrazka.


Podobają Wam się rzeczy?
Co myślicie?

7 komentarzy:

  1. mi się nie podobają :/
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  2. OO bardo chcę iść na ten film/bajkę do kina. Oglądałem zwiastuny i bardzo mi się spodobał. Te rzeczy nie są jakoś baardzo fajne, ale np to coś co lata (xDD) jest fajne i kupił bym na pewno :>>

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę to w sklepie *-* Kupiłabym sobie garnitur i to coś zielone choć idk co to jest
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupiłabym garnitur, z resztą nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę to nie sprawiedliwe, że tych rzeczy admini nie udostępnili dla polaków :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polacy też chcą idziemy na strajk;)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieee, to skończy się źle, tak jak #WhiteHAt i #StareMomioWróć ;d

      Usuń