Menu rozwijane

15 marca 2017

Edity na Momio - #03

Witajcie Taczuszki!

Z góry chcę wam podziękować, że to dzięki wam zostałem tu na blogu!

Więc tak, jest to trzecia odsłona waszej ulubionej serii na tym blogu!

Zacznijmy!


Troviak


Dlaczego akurat ten?: Jest extra! Fajnie, że został namalowany odręcznie.

Co byś zmienił?: Nic.

Ocena: Zdecydowanie 10/10


Czarna buba


Dlaczego akurat ten?: Klimat jest niesamowity, uwielbiam takie sadsad.

Co byś zmienił?: Popracowałbym nad ubrankiem tego pana

Ocena: 9/10 będzie ok


Andzello


Dlaczego akurat ten?: Bo to edit Andzi. A tak na serio spodobał mi się.

Co byś zmienił?: Zmieniłbym... Hmm... *myśli jak by tu się przyczepić*. Napis taki trochę mało pasujący, ale nie jest najgorszy.

Ocena: 9,5/10


Jeszcze raz wam dziękuję za to, że mogę tu zostać!

Zachęcam was do napisania waszego zdania odnośnie tych editów.

Życzę Wam Miłego Dnia!




11 komentarzy:

  1. super seria. najbardziej podoba mi się edit andzello
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ciało konia jest super, ale głowa nie za bardzo
    2. Te krople deszczu troche lipne :/ I czemu on jest żółty? XDDDD klimat rzeczywiście super
    3. Tu jak dla mnie 9/10
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałeś tu zostać!? Lubię tego bloga.Ale Ciebie NIE CIERPIĘ!!! LEPIEJ JAKBY CIĘ NIE BYŁO !!! JESTEŚ OKROPNY DLA MNIE. CIĄGLE SIĘ PRZEMĄDRZASZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omijaj posty, które piszę Juki. Nie musisz czytać każdego posta, który znajduje się na blogu. Jeśli kogoś nie lubisz to nie znaczy, że musisz tego mówić i rozpowiadać całemu światu. Lepiej takie rzeczy przemilczeć i pozostawić to samemu sobie. Juki przeszedł okres próbny na blogu i ma prawo dodawać posty, które według mnie są ciekawe. Następnym razem napisz na dole swój nick, jestem bardzo ciekawa kto piszę z tych anonimowych.
      -Bu.sia

      Usuń
    2. No zaraz, moze nie powinna wyzywać, ale jeśli to jej zdanie to xzemu nie moze sie wypowiedzieć?

      Usuń
  4. Koń jakoś nie podoba mi sie. Oczywiście podziwiam ze został cały namalowany. Drugi edit taki sobie, jakoś do mnie nie przemawia. Trzeci to oczywiście NET -.- *Kappa*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu ale ładne te edity. Ediciki Andzello są pięknee, ale te pozostałe 1 i 2 też mają się bardzo dobrze <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten edit andzello to forma przeprosin za ten wiersz czy piosenkę o arabie?

    OdpowiedzUsuń