Menu rozwijane

11 marca 2017

Hot or Not #31 -Wydanie Specjalne


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


limonka88
Naho: Look całkiem ładny. Dość prosty, mogłabyś go trochę ożywić.
  *bo jest martwy jak zombie Cermenina*
Może jakaś czapka? Moja ocenka to HOT/NOT

Cermenina: Nic ciekawego, bardzo prosty, czarno-biały look. Bluza nie wygląda za dobrze w tym zestawieniu, twarz taka szarawa. NOT+

Juki*-*Juki: Pierwszy mój look oceniany w horn! Więc look jest ładny, ale trochę nudny nic nie jest w nim takiego "wow waw wow". Ocenka HOT/NOT.


fridensa
Naho: Szczerze, to średnio mi se ta stylizacja podoba. Nic nie pasuje do siebie kolorystycznie. Zmieniłabym przede wszystkim buty i szminkę. Niestety ocena to NOT.

Cermenina: Tak jak ostatnio, widać look początkującego. Nie ma tu za dużo do oceny. Stylizacja tak sobie dobrana pod kolor. Byłoby lepiej bez torby. NOT

Juki*-*Juki: Look jest  dobrany kolorystycznie, lecz znów prosty, Włoski mnie trochę przerażają, a szminka jest za mocna. Ocenka NOT


MAJA ALA
Naho: Kolejna bardzo prosta stylizacja. Mimo wszystko wygląda bardzo dobrze. Przydałaby się jakaś torebka czy dodatki. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Za prosteeeee. Full biały dół, jakaś tam sztampowa twarz, blond włosy i tyle. Wygląda to dosyć ładne, ale nic poza tym. HOT/NOT

Juki*-*Juki: Fajny, podoba mi się! Oczy trupa zawsze na propsie. Ale jedna rzecz, która mnie boli PROSTE. Ocenka HOT-


White
Naho: Look bardzo ładny. Ciekawy pomysł z dopasowaniem soczewek i włosów do kurtki. *chyba, że robiłaś odwrotnie - w każdym razie dobry pomysł* No i nareszcie ocena HOT

Cermenina: Tu dzieje się coś ciekawszego. Kolorki są fajne dobrane, brak mi tylko tu jakiegoś fajnego dodatku. Buty niby nie pasują, ale tutaj wyglądają w porządku. Ładnie wszystko 'przebiły'. HOT-

Juki*-*Juki: Stylizacja jest extra! Podoba mi się dobranie kolorów. Ocenka zdecydowanie HOT!


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

20 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jak dla mnie NOT dlatego ze jest zwyczajna i nic specjalnego. Druga stylizacja NOT jakoś nie przypadła mi do gustu. Trzecia natomiast HOT cała biała stylizacja to cos co lubię. Czwarta HOT/NOT fajne połączone kolory jednak cos mi tu nie pasuje dlatego taka ocena.

    To tylko moja opinia
    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę odejdę od tematu.. Mogłabym zapytać, jak robicie to tło że jest takie ładne (w sęsie napis na środku, postacie całe wgl. )
    ~Mel2010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówimy teraz o ogólnym wyglądzie bloga czy tego postu? Sprecyzujesz mi trochę bardziej co i jak?:D

      Usuń
  3. Najbardziej lubię look MAJA ALA
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się look White
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, chciałabym zapytać, jak robicie na bloga ten obrazek co jest napis i wy i że to jest tylko na górze. Mam nadzieję że odpiszecie.
    A tak P.S. Cer, dzięki za obserwacje na blogu Momio Na wyłączność <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to tak: postacie są zrobione osobno, nie razem z tłem. Ustawia się je na Układ>Nagłówek

      Usuń
  6. Wszystkie są takie jakieś.. zwyczajne, no :// Ale ostatnia jest według mnie b fajna, przewyższa resztę!
    Dałabym NOT, NOT, NOT/HOT, HOT-, bo tak. XDDD
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko, fajny post(;

    Nie nazucam ale może mnie odwiedzisz
    Barwnemomio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę na nowego posta i to jeszcze wydanie specjalne! Lubię oglądać looki innych (: Ogółem to wszystkie looki są dosyć ładne, ale te dwa ostatnie zdecydowanie zwyciężają. Więcej się dzieje i są bardziej dopracowane.
    Od kiedy Juki komentuje looki? Co on tutaj robi przepraszam bardzo? XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to co? xD Od zawsze tutaj jestem?

      Usuń
    2. Wiesz 'wydanie specjalne', dis nie chciało się pisać XD Jak nie ma horn to już wiecie przez kogo<<<<<<

      Usuń
    3. Przez eee Jukiego nie było HorN'a phi

      Usuń
  9. W końcu się dostałam! Czas wysłać kolejną stylizację *spokojnie nie będę spamować* ;3 Dziękuję za dobrą ocenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej look był dobry ale naleśnik lepszy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne są wszystkie looki! No może Fridensa nie pokazała za dużo ...
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne są wszystkie looki! No może Fridensa nie pokazała za dużo ...
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hot/Not
    2. Not
    3. Hot
    4. Hot

    OdpowiedzUsuń