Menu rozwijane

26 marca 2017

Ulubieńcy #1 -Gościnnie Ziomeczk

Cześć! Razem z Dis postanowiłyśmy zrobić nową serię. Założenie jest meega proste. Po prostu z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach!

•••

disnow blacki:
To nie mój styl ale mi się w miarę podoba. Nie lubię tych włosów ok xD  Z dostawy wybrałam tą bluzo cos xD. Podoba mi się to mega. Look takie 11/10 c'nie xD
Ziomeczk:
Chciałam "stworzyć" look z białym topem z nowej kolekcji ^^ Osobiście podoba mi się taki delikatny look w kolorach bieli z dodatkiem różu.



Cermenina:
Postanowiłam się trochę pobawić, z tego powodu zdecydowałam się na śmietnikowy look. Koniec końców jestem naprawdę zadowolona.



•••
Podoba Wam się nowa seria?
Co myślicie o naszych stylizacjach?

26 komentarzy:

  1. Super pomysł na serie <3 Bardzo podobają mi sie wszystkie stylizacje jednak najbardziej jest to 3 stylizacja. Czekam z niecierpliwością na kolejna dostawę i na kolejny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł mi się bardzo podoba, stylizacje też są super

    OdpowiedzUsuń
  3. Daję znać w komentarzu, że jestem chętny (y)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta nowa seria ^^ jestem chętna ^^
    ~msp1592

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chętna B)
    - GretaDragon
    W ogóle fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo jestem chętna bo jestem fejmem i ogólnie jestem fajna cnie XD /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna, jakby co to mój nick na momio to Natasza014;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł ! Ogólnie to nie byłam zbytnio przekonana do kupna tej bluzy, ale jak zobaczyłam, że fajnie się wpasowuje do looków, to chyba ją kupię ;)
    Jak coś to jestem chętna ~~~ tosia464
    Ps. #Śmietnikowylook rządzi xDxDxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna seria, polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°) I w razie czego jestem chętna! /Pandorożcowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna seria, polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°) I w razie czego jestem chętna! /Pandorożcowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko seria, może nie jest to wybitne, powiedzmy sobie szczerze, ale całkiem przyjemne do poczytania i pooglądania ;)

    Chętnie się dołączę do tej serii, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super seria! Świetne looki, a szczególnie mi się podoba look Dis. Czekam na następne! Czy będzie coś takiego z prezentami?

    Jestem chętna (:
    Pozdrawiam, 2006mila.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem chętna ^^
    ~szunia15
    Pozdrawiam. Ogólnie seria fajna. (Wszystko co wymyślacie jest fajme xD)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem BARDZO CHETNA!!!!!!!!!!<3 mój look na ulubionym blogu!
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo bardzo bardzo chetna<3lubie byc kreatywna xD
    -kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardo mi vsie podoba ta seria jest fantastyczna!mysl ciekawy i przydatny milo mi sie czytalo i bede wpadac jeszcze czesciej na bloga niz zwykle, prosze aby ta seria trwala jaknajdluzej <3
    -kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  17. Super seria :) Jestem chętna xD
    - Leia26

    OdpowiedzUsuń
  18. Superkowe ����
    Zgłaszam się��
    Sisi 212

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    kicia112

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Najlepszy był Ziomeczk :-) <3 Ciesze się,że to zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem chętna! nick: La Ladybag

    OdpowiedzUsuń