Menu rozwijane

01 marca 2017

Rzeczy usunięte z Momio.

Dzień Doberek!

Z tej strony Juki!

Chcę wam przedstawić kilka rzeczy, które zostały usunięte z momio.

Zaczniemy od tych bardziej znanych, aż po te, o których prawdopodobnie nie znaliście.

Więc zacznijmy!

Profile

Profile na początku nie wyglądały jak teraz, wręcz były zupełnie inne.



Jak można zauważyć miejsce na jaki kolwiek opis, brak zdjęć oraz filmów. Nowe profile są zdecydowanie lepsze.

Cukierki dla Animo

Kiedyś zdobywanie poziomu było łatwiejsze ponieważ cukierki dawane animo były nielimitowane. Aktualnie możemy dać: 10 cukierków ( 15 - 37 poziom bez momio+ ), 15 cukierków ( 38+ poziom bez momio +, lub 15 - 37 z momio+ ) oraz 20 cukierków ( 38+ poziom z momio+ ).

Na tym filmie macie zaprezentowaną tą funkcje.


Momo

Spokojnie, momo istnieje, tylko, że te stare już nie za bardzo. Prawdopodobnie funkcjonowały one tak samo jak te dzisiejsze, ale nie jestem pewien.


Był również z nimi sklep, który wyglądał tak;


Reklamy

Spokojnie v2, reklamy nadal funkcjonują, ale nie w Momio TV. Obrazek został dodany na google grafikę w 2015 roku, więc dosyć dawno, niestety nie wiem do kiedy funkcjonowały.


Profil reklamy.

Już ostatnią i prawdopodobnie 90% z was nie zna. Jest to profil reklamy "Jak Wytresować Smoka 2" na Duńskim momio.


Niestety, profilu już niema :(


To by było na tyle!

Mam nadzieje, że post się spodobał i zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie, która znajduje się odrobinę niżej.

Miłego Dnia!

Zdjęcia znalezione na google grafika oraz na oficjalnej stronie Momio.













Ankietę dostarczyły profilki.pl

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    ~ Pozdrawiam, Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam część tych rzeczy
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo ale to bardzo tęsknie za nielimitowana ilością cukierków dla animo! To były czasy a teraz? Jakies marne max 20. Wg mnie animo miały większy sens niż teraz. Dawniej bardzo tez podobało mi sie starsze momo. Mam nadzieje ze momio dalej będzie sie rozwijać i bedą coraz fajniejsze funkcje ;)

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jeszcze stare profile... Te obecne faktycznie są lepsze. Fajne były też czasy kiedy nie było jeszcze szafirów, niestety ja się na nie nie załapałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe momio ma swoje + i -, ale rzeczą ktora kocham, jest wyrażanie siebie poprzez opis, zdjecia czy film na profilu ����
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie Momio ciągle się polepsza. Ilość cukierków została zmniejszona, abyśmy nie zdobywali poziomu tak szybko, iż jest ich dosyć mało :< MoMo... Heh... Chciałabym choć raz wysłać jakieś ze starszych czasów :D
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  7. nono Jukiś jest dobrze xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam ostatniego XD A tak wgl ocenka XD:
    Profile- Nowe lepsz/e
    Cukierki- stare ale no z tymi starymi by było za łatwo wiec pół na pół :\
    Momo- Stare wydają sie fajne no ale nowe też są spk wiec tak jak na górze
    Reklamy- No nwm XD Bez róznicy :33
    Profil reklamy- Bez różnicy :33
    ~Asia 110

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja te niektóre znam,ale z tą reklamą na MOMIO TV i reklama w duńskim MOMIO dziwne :/

    OdpowiedzUsuń